استاندار گیلان گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان باید تلاش کند تا توزیع آب با پوشش بیشتر همراه با کیفیت و کمیت بالاتر برای عموم مردم باشد.

توزیع آب با کیفیت و کمیت بالاتر باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری گیلان ، مصطفی سالاری در بازدید سرزده از شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های این شرکت اظهار کرد: مهمترین مساله ای که در حوزه فعالیت این شرکت وجود دارد،ارتباط مستقیم آن با مردم و نیازمندی های اساسی آنها است.

وی با تأکید بر لزوم کیفیت افزایی در ارائه خدمات این شرکت گفت:اگر بخواهیم کیفیت را ارتقا دهیم باید فعالیت ها را به سوی توسعه بهره وری و خدمات رسانی بهینه به عموم مردم سوق دهیم.

سالاری گفت: لازم است تا به سمت هدفگذاری صحیح در اجرای پروژه های حوزه آب و نیز بهره گیری از روش های اختصاصی آن برای استان برویم تا کاهش بهای تمام شده و ارتقاء بهره وری را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه باید با تمرکز بیشتر برای در جهت اجرای فعالیت‌های توسعه محور تلاش کنیم،گفت: هر یک از دستگاه های اجرایی باید وظیفه اصلی خود را به خوبی بشناسند و اصل اولویت بندی را در بخش‌های مختلف آن لحاظ کنند .

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان باید تلاش کند تا توزیع آب با پوشش بیشتر همراه با کیفیت و کمیت بالاتر برای عموم مردم باشد.

استاندار گیلان تصریح کرد: اولویت بندی کارشناسی جهت خدمات رسانی باید به عنوان یک هدف دنبال شود و در اجرای این مسیر مهم چانه زنی ها و سفارشات بیرونی ملاک عمل قرار نگیرد،بلکه نتایج بررسی های کارشناسی مورد تاکید باشد.

وی نیروی انسانی کارآمد را عاملی مهم در جهت رسیدن به بهره وری خواند و افزود: سازمان ها در صورت نیاز به جذب نیرو هم باید با طی سلسله مراتب از طریق فراخوان عمومی و مشخص کردن نیازمندی ها و بیان توانمندی های مرتبط با عنوان شغلی صورت گیرد تا اصل رقابت و انصاف برای عموم جوانان رعایت شود.

استاندار گیلان با اشاره به بخشنامه های صادره در حوزه اصلاح رفتارهای اداری، حضور مدیران در شهرستان ها و جلوگیری از هزینه ها و تشریفات زائد را بویژه در سازمان های خدمت رسان ضروری دانست و افزود: مردم در شرایط و مشکلات اقتصادی رویکرد مسوولان و عملکردشان در راستای صرفه جویی رصد می کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.