البرز- مدیر توزیع نیروی برق غرب شهرستان کرج گفت: عمده تلاش این منطقه طی سال گذشته بر بحث کاهش تلفات، وصول مطالبات و بهبود شاخص های بهره برداری استواربود ودر بازه زمانی ۴ ساله تلفات برق منطقه از ۱۴/۲۱ به ۸/۱ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۶ درصدی تلفات برق غرب کرج

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، علی داداشی اظهار کرد: به منظور گذر از پیک تابستان ۹۸ با برگزاری جلسات متعدد با مدیران شهرک های صنعتی و مدیر عامل شرکتهای صنعتی نسبت به ارائه طرح های تشویقی پیک سایی اقدام شده است.

وی تصریح کرد:  براین اساس این منطقه موفق به عقد ۳۶ فقره تفاهمنامه استفاده از مولدهای صنایع در زمان های پیک تابستان و همچنین عقد تفاهم بمنظور جابجایی روز تعطیل از جمعه به سایر روزهای هفته شده است .

این مسئول افزود: یکی دیگر از فعالیتهای در حال اجرای این منطقه تعویض چراغ های روشنایی معابر سطح شهر و تبدیل به چراغ های LED است ودر این راستا طی هفته گذشته نسبت به تعویض و جابجایی کلیه چراغ های خیابان آزادی رجایی شهر اقدام شده است .

داداشی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۳۹۸ با برنامه ریزی و اجرای مانورهای شبانه همکاران این منطقه نسبت به جمع آوری برق های غیرمجاز دست فروشان سطح شهر در راستای روند کاهش و کنترل تلفات شبکه اقدام کرده اند.

این مسئول محدوده جغرافیایی  منطقه برق غرب شهرستان کرج را ۲۸۰کیلومتر عنوان کرد وگفت: سرویس دهی به ۳۳۰ هزارمشترک که ۲۵ درصد از کل مشترکان استان البرز را شامل می شود برعهده داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.