خراسان شمالی-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور فراخوانی از عموم مردم قدرشناس و انقلابی باب الرضا-گنجینه معرفتها برای حضور در مراسمات سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی قدس سره الشریف، دعوت بعمل آورد.

فراخوان دعوت عمومی برای حضور در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، متن فراخوان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این انقلاب بی نام خمینیره در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.(امام خامنه ای مدظله العالی)

خمینی ره روح خدا بود در کالبد زمان و حقیقتی مشعشع و تابان که انوار قدسی آن بت شکن عصر و یگانه دوران از غرب تا شرق را فراگرفت و قلب های آزادی خواهان و مستضعفین عالم را از خاورمیانه تا آفریقا مسخر خویش ساخت و این هیبت و عظمت منبعث از ذات ربوبی حضرت حق جل شأنه؛ کنگره های ظلم و بیداد مستکبرین را به لرزه درآورد.

به راستی این حقیقت همیشه جاودان و خاموش‌نشدنی با اتکاء به قدرت لایزال الهی و باور حقیقی به وعده حق تعالی و با اعتماد راستین به اخلاص و ایمان مردمان عصرش که همچو انصار نبی اعظم صلوات الله برای همیشه در تارک این عصر خواهند درخشید؛ با هدایت‌های داهیانه خود ، آرزوی دیرینه انبیا و اولیای الهی را جامعه تحقق پوشاند و بفرموده ولی امر مسلمین جهان؛ این انقلاب عظیم ... "چهارچوبها را شکست؛ کهنگی کلیشه ها را به رخ دنیا کشید و دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد".

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یادو نام معمار کبیر انقلاب حضرت روح الله، ره از عموم مردم مومن، خداجو و روزه دار باب الرضا-گنجینه معرفتها که در روز جهانی قدس شکوه خیره کننده ای را از حضور پرشور خود به نمایش گذاشتند؛ دعوت می کند تا با حضور معنوی خود در ویژه مراسمات سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، که در جای جای استان برگزار می گردد؛ با آرمانهای خمینی کبیر ره تجدید عهد نمایند.

به اطلاع می رساند مراسم محوری مرکز استان ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه ۹۸/۳/۱۳ در مسجد انقلاب بجنورد برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی ره و قیام خونین ۱۵خرداد

خراسان شمالی

خرداد۹۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.