سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به گیر افتادن کودک ۶ ساله در ارتفاعات منطقه گوارشک،گفت: دو تیم امدادی از مشهد برای نجات این کودک ۶ ساله راهی این منطقه شدند.

گیر افتادن کودک ۶ ساله در ارتفاعات منطقه گوارشک/ نجات زن ۳۸ ساله در دره شمخال درگز

به گزارش قدس آنلاین ؛ مجتبی محمودی گفت: صبح امروز پسربچه‌ای ۶ ساله که با خانواده خود برای تفریح و جمع‌آوری گیاهان‌ کوهی به ارتفاعات گوارشک رفته بود، در یک قسمت صعب‌العبور گیر افتاد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه منطقه دقیق گیر افتادن این پسربچه تپه‌های ردستای انداد به سمت آبقد است، ادامه داد: در حال حاضر دو گروه امداد از مشهد اعزام شده‌اند تا نسبت به نجات وی هر چه زودتر اقدام شود.

وی افزود: روز گذشته هم زنی ۳۸ ساله که با گروه گردشگری به دره شمخال درگز رفته بود، به علت سقوط از ارتفاع و آسیب‌دیدگی  از ناحیه سر و گردن دچار حادثه شد.

محمودی افزود: بلافاصله گروه امداد کوهستان نیروهای هلال احمر درگز متشکل از دو تیم امداد و نجات و یک تیم از اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نجاتگران آن را ارزیابی، تثبیت پزشکی و به پایین حمل و سپس به بیمارستان منتقل کردند که به دلیل صعب‌العبور بودن و جاری بودن سیلاب در این دره عملیات انتقال مصدوم به پایین به سختی صورت گرفت.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.