البرز- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج گفت: تا این لحظه در بازار لوازم خانگی شاهد افزایش قیمت نبودیم و البته مردم هم تمایلی برای خرید ندارند.

مردم رغبتی برای خرید لوازم خانگی ندارند

اسدالله غلامرضایی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: لوازم خانگی را شاید بتوان جزو معدود اقلامی دانست که در سال جاری نه تنها افزایش قیمت نداشته که گاهی رکود و کاهش قیمت را نیز تجربه کرده است.

وی با اشاره به عدم استقبال مردم از لوازم خانگی گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی، متاسفانه اغلب مردم بدنبال تامین نیازهای ابتدایی خود هستند و بدون شک کمتر کسی را پیدا می کنید که به دنبال ایجاد تنوع در لوازم منزل خود باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج تصریح کرد: مردم میلی به خرید لوازم خانگی ندارند و بسیاری از فروشندگان اوضاع خوبی را سپری نمی کنند لذا از اداره دارایی انتظار داریم هنگام تصویب افزایش ۵ تا ۱۵ درصدی پرداخت ها به شرایط نامطلوب کسبه نیز توجه داشته باشد.

غلامرضایی ضمن اعلام پیش بینی خود از آینده بازار لوازم خانگی گفت: خوشبختانه امروز در تولیدات داخلی به لحاظ کمی وکیفی حرف های زیادی برای گفتن داریم و از این حیث محصولات ایرانی قابلیت رقابت با تولیدات مشابه خارجی را دارد.

وی تصریح کرد: به لحاظ تولید با مشکل خاصی مواجه نیستیم و اجناس داخلی به وفور در بازار یافت می شود اما افزایش قدرت خرید مردم بحثی است که وحدت و اراده جمعی را می طلبد و بازار لوازم خانگی در این صورت به طور حتم در آینده ازشرایط به مراتب بهتری برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.