همدان- مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: بر اساس تحقیقی مشخص شد که اعضای خانواده‌ها با هم یا کم حرف می‌زنند یا حرف زدن آنها کمتر از ۳۰ دقیقه است که آسیب بزرگی برای بنیان خانوداده محسوب می‌شود و در مسایل عاطفی خانواده‌ها نقش منفی دارد.

اعضای خانواده‌ها با هم کم حرف می‌زنند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فریبا نظری پورکیایی امروز در کارگروه بانوان و خانواده استانداری همدان اظهار کرد: بانوان توانایی‌ها دارند که می‌توانند به رشد و توسعه جامعه و افزایش نشا در خانواده کمک کنند. 
وی افزود: حوزه اموز زنان بخش حاکمیتی است و باید پر تلاش و مستمر پیگیر خواسته های بانوان و خانواده ها باشد همچنین باید اطلاع رسانی و آموزش هم در این حوزه سرلوحه کار ها باشد. این اطلاع رسانی هم باید همه ابعاد خانواده ها را شامل شود. 
نظری پورکیایی اظهار کرد: پیگیر عملیاتی شدن بیمه بانوان خانه دار هم هستیم و محیط مناسبی هم برای فروش محصولات تولیدی بانوان خانه‌دار فراهم کنیم. همچنین بانوان باید به سلامتی خود هم بپردازند که ورزش راه حل ساده اما مهم آنست پس باید مصوبه قانونی هم در این حوزه برای فراهم شدن امکان ورزش بانوان داشته باشیم. 
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده یادآوری کرد: همچنین در صدد هستیم مصوبه قانونی برای ساعات ورزش بانوان تا پایان امسال بگیریم. اکنون ۵۰ درصد از جمعیت جامعه متشکل از بانوان است و ۸۰ درصد آسیب‌دیدگان بحران‌های طبیعی هم بانوان هستند که توانمندی سازی آنان برای این مسایل امری انکارناپذیر است. 
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.