البرز - نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور هزار برابر از شرایط جنگ تحمیلی بدتر است، گفت: بایستی یک ثبات اقتصادی در شرایط تحریم به وجود آوریم واگر نفوذی ها اوضاع مملکت را خراب نکنند دشمن توان این کار را ندارد.

باید در شرایط تحریم به ثبات اقتصادی برسیم

به گزارش قدس آنلاین، عزیز اکبریان پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز اصناف که در  باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در شرایط اقتصادی بدی قرار داریم چراکه خیلی از مردم سوال می کنند این شرایط کنونی از شرایط جنگ تحمیلی بدتر است؟

وی ادامه داد: باید گفت شرایط کنونی  هزار برابر از شرایط جنگ تحمیلی بدتر است و در این شرایط همه آحاد مردم و مسئولین بایستی احساس مسئولیت کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس با تاکید بر اینکه  با تحریم های اقتصادی اعمال شده اصناف در شرایط بدی قرار دارند، گفت:اصناف باید بدانند شرایط مردم نیز صد برابر سخت تراز آنها  است و با شرایطی که دشمن بر ما تحمیل کرده است انشالله با پیروزی از این مرحله عبور خواهیم کرد.

 وی اضافه کرد: از سال گذشته وبا گذشت زمان بر روی ریل به حرکت افتاده ایم چراکه زمانی  قیمت دلار ۲۰ هزار تومان هم رسید، اما در حال حاضر قیمت آن بر روی یک مرزی مانده و تغییر چندانی نکرده است.

اکبریان با تاکید بر اینکه بایستی یک ثبات اقتصادی در شرایط تحریم به وجود آوریم، افزود: اگر نفوذی ها و خناسان کار مملکت را خراب نکنند دشمن نمی تواند خراب کند.

نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:، توصیه من این است که با یک وحدت درونی در شرایطی که در حوزه صادرات نفتی با محدودیت هایی مواجه هستیم، دست به دست هم داده و اقتصاد کشور را مدیریت کنیم.

اکبریان با بیان اینکه با عنایت خدا از این سختی ها گذر خواهیم کرد: گفت: سرنگونی پهباد آمریکایی بدون سرنشین با یک موشک نشدنی بود اما این کار انجام شد و لحظه اول دشمن تصمیم گرفت که علیه ما عملیات نظامی محدود انجام بدهد، اما وقتی قدرت ما را دید به رعب و وحشت افتاد و عقب نشینی کرد.

این مقام مسئول گفت: در شرایط سخت کنونی، خدایی ناکرده طوری نشود که تشکیل زندگی برای جوانان تبدیل به یک آرزو  شود و باید خانواده هایی که شرایط سختی دارند را کمک کرد.

اکبریان در بخش دیگری از سخنانش به طرح افزایش نمایندگان در مجلس اسلامی اشاره کرد و گفت: اگرنظر بنده باشد از۲۹۰  نماینده مجلس ۲۰۰ نفر آنها اضافه است، ما به دنبال این هستیم که کاری برای مردم انجام دهیم و رو سفید باشیم  و اگر ۴ نماینده در استان با هم اختلاف داشته باشند  بنابرین یک نماینده برای یک استان هم کافی است.

وی در پایان گفت: باید همه مسئولین در کنار هم  همدل  باشند و به جای دعوا و اختلاف نیاز است که به یک وحدت برای حل مشکلات کشور و مردم  برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.