همدان- کارشناس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با بیان اینکه آبرسانی سیار در روستاها به دو صورت دائم و موقت انجام می شود؛گفت:در فروردین ماه سال جاری در مجموع ۴۱ روستا به صورت سیار آبرسانی شدند که از این تعداد ۱۱ روستا جزء روستاهای غیر تحت پوشش و ۳۰ روستا جزء روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار بودند.

۴۱ روستا در همدان آبرسانی سیار می شوند
به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ محمد رنجبرکرمی با اشاره به شمار آبرسانی های سیاردر سه ماه نخست سال جاری؛ گفت:البته تعدادی از این روستاها به صورت دائم و تعدادی به صورت موقت نیازمند آبرسانی سیار بوده اند و آبرسانی بر این اساس انجام شده است.

وی در خصوص آبرسانی سیار درخرداد ماه سال جاری گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده؛ در سومین ماه از امسال ۳۴ روستا تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند؛که از این تعداد؛ ۲۷ روستا جزء روستاهای تحت پوشش و مابقی جزء روستاهای غیر تحت پوشش بودند.

وی  گفت: در خرداد ماه سال جاری فقط ۱۶ روستا تماما تحت آبرسانی سیار بودند و مابقی روستاها بر اساس نیازبه صورت موقت آبرسانی شدند. 
رنجبر کرمی همچنین بیان کرد: در خرداد ماه امسال در ۳۴ روستای مذکور ۴ هزارو ۵۸۳ خانوار تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند که از این تعداد ۸۸۷ خانوار به صورت دائم آبرسانی شدند.
وی درنهایت خاطرنشان کرد: درسومین ماه از سال جاری ۱۰۸ سرویس آب با یک هزارو ۵۲ مترمکعب  حجم به ۳۴ روستای مذکور انتقال داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.