آخرین به روز رسانی، مشکلات و باگ‌های نرم افزاری گذشته را رفع کرده است و ویژگی‌هایی را به هندزفری‌های بدون سیم سامسونگ اضافه می‎‌کند.

به‌روزرسانی جدید "Samsung Galaxy Buds" جریان موسیقی و کیفیت تماس را بهبود می‌بخشد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، باقیمانده‌های Galaxy Buddy بخشی از بسته‌های محدود سامسونگ هستند که به خریداران برخی از کشورها که یکی از گلکسی Galaxy S۱۰ ها را خریداری می‌کنند، داده می‌شود البته نه در داخل ایران! البته به ندرت همچین اتفاقی در بین کمپانی‌ها می‌افتد.

البته بدون خرید پرچمدار سامسونگ هم می‌توانید به صورت جداگانه یک جفت از این هندزفری‌های بدون سیم سامسونگ را به راحتی خریداری کنید، در ایالات متحده، سامسونگ این هندزفری  را ۱۳۰ دلار ، در انگلستان ۱۴۰ دلار و در داخل ایران حدود دو میلیون تومان به مشتریان خود عرضه می‌کند.

تقریبا آنها در رقابت با AirPods اپل هستند، و مشتریان می توانند یکی از این دو را بسته به سلیقه موسیقی که دارند انتخاب کنند، یک نکته قابل توجه این است که سامسونگ چندین به روز رسانی برای Galaxy Buds را منتشر کرده است که برخی از مسائلی را که توسط کاربران گزارش شده و یا ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌هایی را در آن ها بهبود داده است.

آخرین به روز رسانی مشکلات و باگ‌های نرم افزاری گذشته را رفع کرده است و ویژگی‌هایی را به هندزفری های بدون سیم سامسونگ اضافه می‌کند، اگر صاحب یک جفت Samsung Galaxy Buds هستید، خوشحال خواهید شد که این به روز رسانی جریان موسیقی و همچنین کیفیت تماس تلفنی را افزایش می‌دهد.

سامسونگ یک اصلاحیه برای یک خطای موقت که هنگام شروع موسیقی به وجود می آمد داده است و در نهایت، نمایش باتری تغییر یافته است تا سطح باتری پایین‌تر بین دو earbuds را نشان دهد.

شما می‌توانید به روزرسانی جدید را از طریق برنامه Galaxy Wearable دانلود و نصب کنید و برای این کار به قسمت Settings / About Oarbuds / Update earbuds بروید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.