همدان - سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: ۶۱ مورد رای تخریب صادره از کمیسیون ماده صد در شهر همدان اجرا شد.

۶۱ مورد رای تخریب صادره از کمیسیون ماده صد در شهر همدان اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری همدان ،حسین مردانی با اشاره به عزم راسخ شهرداری همدان در اجرای احکام صادره از کمیسیون ماده صد اظهارکرد : با عنایت به  حفظ و صیانت از حقوق بیت المال ، پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و جلوگیری از تغییر کاربری باغات واراضی کشاورزی درهمدان ، تعداد ۶۱ مورد آرای تخریب صادره از کمیسیون ماده صد به متراژ ۲۷۱۱ مترمربع توسط مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان و با همکاری اداره جهاد کشاورزی و عوامل انتظامی اجرا گردید.

وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در سه ماهه اخیر پرداخت و اظهار نمود : بیشترین احکام اجرا شده درباغات حیدره ، آبشینه و تفریجان میباشد ، ضمن اینکه ۱۹مورد رای پلمب صادره ازکمیسیون های ماده ۱۰۰ و بند ۲۰ نیز درخصوص مشاغل مزاحم و تغییر کاربری غیر مجاز ازمسکونی به تجاری منجمله مصالح فروشیهای بلوارامام اجرا گردیده است.

مردانی به اجرای حکم تخریب یک واحد تجاری غیر قانونی به مساحت ۱۰۰ مترمربع در خیابان مهدیه اشاره و تاکید نمود حفظ آرامش واحقاق حقوق شهروندان ازمهمترین وظایف شهرداری است و مدیریت پیشگیری ورفع تخلفات شهری دراین راستا ازهیچ کوشش وتلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان به گزارش سه ماهه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ اشاره و ابراز نمود از ۸۶۰ شکایت اعلام شده تلفنی شهروندان به این سامانه درخصوص سدمعبر و ساخت و سازهای غیرقانونی بیش از ۹۸/۳۶ درصد آنها منجر به رفع تخلف و موجب رضایت آنها گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.