بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی‌های موبایلی در سبک خوداست که با گرافیکی خیره کننده در همان اول شما را جذب خود می‌کند.

بررسی بازی "Shadow Fight 3" ؛ یک جنگنده در گوشی هوشمند با کیفیت کنسول +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شما از یک بازی مبارزه با موبایل چه می خواهید؟ کیفیت خوب، سرعت بالا، و یا حرکات شگفت انگیز؟!

Shadow Fight 3 تقریباً تمام این ویژگی‌ها را در خود دارد، یک بازی زرق و برق دار با گرافیک خیره کننده و البته مقداری خشونت. سری جدید این بازی محبوب پر از ایده‌های جالب، مکان ها و سلاح های جدید و مرحله‌های بیشتر و جذاب تر است.

ویژگی‌های بازی

در این بازی زیبا ساخت یک شخصیت را از ابتدا آغاز می‌کنید، سلاح‌ها و زره‌ها را جمع آوری می‌کنید و سپس با تجهیز خود به میدان جنگ می‌روید تا با دشمنانتان که می‌خواهند سد راه شما شوند، مبارزه کنید.

اگر تا کنون یک بازی مبارزه‌ای انجام دادهاید، گیم پلی بازی خیلی با دیگر بازی‌های این سبک متفاوت نیست، دکمه‌هایی برای حمله دارید، یک D-pad برای حرکت دادن و یک نوار افقی در بالا که نشان دهنده جان و قدرت های شماست.

هدف بازی این است که جان حریف خود را زودتر از آن به صفر برسانید، ضربه‌های قدرتی باعث پرتاب ویژگی‌های درون شما می‌شود که می‌توانید از آن برای از بین بردن حریف با یک حمله ویرانگر استفاده کنید.

بر خلاف دیگر بازی های سبک مبارزه‌ای، یک بخش خوب از پیشرفت RPG وجود دارد تا شما را بیشتر جذب کند، تجهیزات جدیدی که باز می کنید، باعث تقویت قدرت‌های مختلف شما می‌شوند و سلاح های مختلف سبک مبارزه خود را به نسبت آنان تغییر می‌دهند و این بسیار سرگرم کننده است که از طریق درگیری‌ها مهارت‌های خود را مدیریت کنید و سبک مبارزه‌ای را که برای شما مناسب تر است، پیدا کنید.

در این بازی به نسبت مراحل بیشتر، بازی بسیار سخت تر می شود، بدین صورت که در بعضی از مراحل چاره‌ای به جز ارتقا دادن تجهیزات خود برای پیروزی ندارید.

زندگی در سایه ها

در این بازی اگر مقدار بی توجهی از شما سر بزند سریعا جریمه خواهید شد، همانطور که انتظار دارید از یک بازی رایگان لذت ببرید، مبارزه بر سر مرگ نیز به زمان بندی شما بستگی دارد، شما باید منتظر حریف خود باشید تا اشتباهی انجام دهید و سپس کارش را تمام کنید.

Shadow Fight 3 بازی بسیار زیبایی در سبک مبارزه است که با گیم پلی و گرافیک جذاب می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند، البته ما خشونت موجود در این بازی را تأیید نمی‌کنیم و بخصوص مخاطبان را به این نکته توجه می‌دهیم که بازی های خشن برای کودکان و نوجوانان اصلاً مناسب نیست.

این بازی ساخت شرکت معروف Nekki است و بر روی دستگاه های اندروید و IOS  در دسترس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.