همدان- مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن از اصلاح و تعویض شبکه توزیع آب در دو روستای کاج و گلستان ظرف دو هفته آتی خبر داد.

اصلاح و تعویض شبکه فرسوده توزیع در دو روستای کاج و گلستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ ابراهیم فراهانی با اشاره به اینکه مطابق قانون استهلاکات؛ شبکه های فرسوده و مستهلک ۲۰ ساله باید تعویض و ترمیم شوند؛گفت: برهمین اساس و با توجه به فرسوده بودن شبکه توزیع در دو روستای کاج و گلستان؛تعویض بخشی از شبکه توزیع آب در دو روستای مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس قرارداد این پروژه؛ اصلاح و تعویض ۳ کیلومتر از شبکه مذکور در حال انجام است؛اظهارداشت: ۱۵۰۰ متر از شبکه مذکور در روستای گلستان و ۱۵۰۰ متراز این شبکه در روستای کاج با مشارکت اهالی و دهیاری تعویض و اصلاح می شود.

فراهانی افزود: براساس بازه زمانی تعیین شده؛اصلاح و بازسازی شبکه توزیع در دو روستای کاج و گلستان ظرف دو هفته آینده به اتمام می رسد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی اصلاح خط پمپاژ روستای کرفس نیز عنوان کرد: در پروژه مذکور اصلاح ۱۵۰۰ متر از خط پمپاژ روستای کرفس با سایز ۲۵۰ میلی متر با لوله جی آر پی در دستور کار است.

فراهانی همچنین با بیان اینکه از مجموع ۱۵۰۰ متر لوله گذاری، تاکنون ۲۰۰ متر آن به انجام رسیده؛گفت:با توجه به فرسوده بودن خط پمپاژ در روستای کرفس و هدررفت و قطعی آب در این روستا اصلاح خطوط در دستور کار قرار گرفت که بر اساس محاسبات زمانی این پروژه تا ۲۰ روز آینده به اتمام می رسد.

وی اظهارداشت: اصلاح شبکه توزیع و خطوط پمپاژ در راستای کاهش هدررفت وانتقال بهنگام آب انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.