یزد - مسئول روابط عمومی جشنواره مردمی زیر سایه خورشید در استان یزد گفت: همزمان با دهه کرامت و برای حضور در جشنواره زیر سایه خورشید ۱۳ تن از خدام آستان قدس رضوی شامگاه شنبه وارد یزد شدند .

خدام آستان قدس رضوی وارد یزد شدند

به گزارش قدس آنلاین ، محمدعلی ملک‌زاده در جمع خبرنگاران اظهارداشت : استان یزد در دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید، میزبان ۱۳ تن از خدام حرم رضوی است و در این جشنواره  ۳۱۳ برنامه هم‌زمان با دهه کرامت در نظر گرفته‌شده و مراسم استقبال از خادمان حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) شامگاه روزشنبه  با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل فرودگاه شهید صدوقی یزد انجام شد.

وی افزود: مراسم دیدار مردمی نیز شب گذشته در محل مسجد جامع یزد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

مسئول روابط عمومی جشنواره مردمی زیر سایه خورشید در استان گفت : این جشنواره بزرگترین رویداد و جریان فرهنگی درکشور است و اجرای برنامه ها با حضور خدام رضوی در هشت بخش استقبال، عیادت ، افتتاح ، تکریم، دیدار،بازدید، خدمات و مراسمات برگزار خواخد شد .

وی خاطرنشان ساخت : در طی برگزاری این جشنواره، در شهر یزد ۴۵۰ نفر خادم مشغول به خدمت هستند، این در حالی است که این آمار در کل استان به بیش از ۲ هزار نفر می‌رسد.

 ملک‌زاده افزود: اجرای برنامه‌ها در شهرستان یزد را هیئت انصار ولایت و کانون جوانان رضوی و در سایر شهرستان‌ها یک یا چند تشکل مذهبی و فرهنگی بر عهده‌دارند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.