کارگران ورزشکار خراسان رضوی در ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا ۱۰ مدال جهانی به دست آوردند.

کارگران ورزشکار خراسان رضوی ۱۰ مدال جهانی به دست آوردند

به گزارش قدس آنلاین ؛ رئیس هیأت ورزشهای کارگری خراسان رضوی روز یکشنبه  گفت: کارگران این استان در رشته دو و میدانی، جودو، تنیس روی میز و والیبال ساحلی کارگران در مسابقات جهانی اسپانیا همراه با تیم ملی کارگران کشور شرکت کردند.

حمید رضا محمدی یوسف آباد افزود: حیدر زحمتکش در وزن منهای ۷۳ کیلو گرم رشته جودو و سمیرا حاتمی در پرتاب نیزه به مدال طلا دست یافتند و محمد فرجی در مسابقات دو پنج و ده هزار متر به مقام سوم و مدال برنز مسابقات جهانی رسید.
وی اظهار داشت: در رشته والیبال ساحلی نیز تیم کارگران خراسان رضوی با نام تیم شهرداری مشهد مقام دوم این مسابقات را کسب کرد و تیم تنیس روی میز کارگران پرهام خراسان رضوی هم مدال طلای تیمی، یک مدال نقره در بخش انفرادی، یک مدال نقره در بخش دو نفره و یک مدال برنز انفرادی و دو نفره را از آن خود کرد.
وی گفت: تیم تنیس استان با مجید احتشام زاده، هادی صبحی، عباس فروغی، احمد حکیمی، علی گلستانی و مهدی احمدی و مربیگری هاشم صحرا گرد و تیم والیبال ساحلی نیز با مجتبی رجبیان، سعید صفاریان، محسن سالاری، آرش سرابی، و سرمربیگری علی عابدی و سرپرستی احمد صالح آبادی در این مسابقات شرکت کرد.
در مسابقات جهانی کارگران که از یازدهم تا پانزدهم تیر ماه در شهر تورتوسای اسپانیا برگزار شد تیم کارگران کشور ۶۱ مدال طلا، ۴۸ مدال نقره و ۲۹ مدال برنز به دست آورد.

مبنع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.