البرز- رییس اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک کرج با بیان اینکه استقبال مردم از تولیدات داخلی بهتر شده است گفت: کمبود وقیمت بالای مواد اولیه این صنف را با مشکل روبرو کرده است.

استقبال مردم از تولید داخل بهتر شده است

علی لطفی در گفتگوبا قدس آنلاین اظهار کرد: با توجه به کاهش کالای قاچاق و محدودیت واردات پوشاک شرایط برای تولید داخل بهبود یافته است.

وی افزود: برخی کارگاه هایی که در گذشته تعطیل شده بودند اخیرا شروع به کار کرده اند با این حال کمبود مواد اولیه و افزایش چشمگیرقیمت ها برای فعالان این صنف ایجاد مشکل کرده است.

لطفی کمبود نقدینگی را دیگر مشکل خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک عنوان کرد و گفت: خریدها به شکل نقدی شده و با توجه به کمبود نقدینگی در نزد تولیدکننده کار با دشواری همراه شده است.

رییس اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک کرج توجه مردم به تولید داخلی را مستلزم فرهنگ‌سازی دانست و گفت: در این خصوص رسانه های گروهی می توانند نقش بسزایی را ایفا کنند.

وی در پایان خواستار اختصاص فضایی مشخص برای عرضه پوشاک و تولیدات استان شد وگفت: همانند دیگر صنوف ما نیازمند یک فضای مشخص هستیم تا خریدار و تولیدکننده بتوانند در ارتباط با هم باشند و محصولات خود را عرضه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.