سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: دو نفر از نمایندگان در دوره فعلی مجلس شورای اسلامی، از برخی وزرا درخواست دریافت آپارتمان کرده بودند.

۲ نماینده مجلس از وزرا درخواست آپارتمان کرده‌اند

قدس آنلاین: اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره اظهارات ابوترابی نماینده نجف آباد درباره اهدا آپارتمان در ازای انصراف از استیضاح وزرا توضیحاتی وجود دارد.

وی افزود: این موضوع در جلسه امروز هیأت رئیسه بررسی و اعلام شد که چنین موضوعی صحت ندارد.

 سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دو نفر از نمایندگان در دوره فعلی مجلس شورای اسلامی، از برخی وزرا درخواست دریافت آپارتمان داده بودند که این نماینده آن را به موضوع انصراف از استیضاح ربط داده بود لذا هیأت رئیسه این مسئله را تکذیب می کند.

عباسی با اشاره به حادثه شب گذشته حمله به خودروی سالک نماینده اصفهان نیز عنوان کرد: این موضوع در هیأت رئیسه مجلس بررسی شد.

وی ادامه داد: آقای سالک در یکی از خیابان‌های تهران برای انجام مصاحبه مراجعه کرده بود و راننده ایشان که منتظر ایشان بوده، از سوی دو موتورسوار که چهار نفر بودند، مورد حمله قرار گرفت و این افراد برای سرقت کیف و مدارکی که در صندلی عقب خودرو وجود داشت، آمده بودند و هویت‌شان هنوز معلوم نیست.

عباسی همچنین عنوان کرد: راننده برای دفاع از خود دست به سلاح برده و تیر هوایی شلیک کرد اما به دلیل دستپاچگی یکی از تیرها به پایش اصابت کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.