مدیر افلاک‌نمای دانشگاه فردوسی از برگزاری برنامه ویژه ماه‌گرفتگی همزمان با ماه‌گرفتگی امشب در افلاک‌نمای دانشگاه فردوسی خبر داد.

برنامه ویژه ماه‌گرفتگی در افلاک‌نمای دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدهادی طباطبایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این برنامه از ساعت ۲۱ امشب تا ۵ بامداد برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم مردم آزاد است.

وادامه داد: ویژه‌برنامه ماه‌گرفتگی شامل بخش‌های رصد ماه‌گرفتگی با تلسکوپ، نمایش افلاک‌نما با موضوع ماه و تقویم‌های مختلف، کارگاه ماه‌گرفتگی، پذیرایی و اقامه نماز آیات است.  
مدیر افلاک‌نمای دانشگاه فردوسی با اشاره به اینکه «ضرفیت سالن نمایش افلاک‌نما در هر سیانس ۶۰ نفراست»، تصریح کرد: اگر تعداد افراد افزایش یابد به تعداد سیانس‌ها افزوده می‌شود و همچنین کارشناسان تا صبح پاسخ‌گو سوالات  بازدید کنندگان هستند.
طباطبایی  درخصوص رده سنی افرادی که می‌توانند در برنامه‌های افلاک‌نمای دانشگاه فردوسی شرکت کنند، گفت: کودکان زیر ۳ سال اجازه شرکت در برنامه را ندارند وکودکان ۳-۴ سال هم برنامه مخصوص به خودشان را دارند.   
وی با اشاره به اینکه «هزینه شرکت در این برنامه ۳۰ هزار تومان است»، عنوان کرد: افرادی که خواهان شرکت دراین برنامه، رزرو بلیط  و آگاهی ازاطلاع‌رسانی های بعدی هستند به سایت  www.fum۳۶۰.com مراجعه کنند یا با شماره ۳۸۸۰۰۴۶۶ تماس بگیرند  تاهماهنگی لازم انجام شود.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.