عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه طبق گزارشات واصله به کمیسیون برخی دستگاه‌ها به مدیرانشان حقوق نامتعارف پرداخت کرده‌اند، گفت: برخی دستگاه‌ها سامانه شفافیت حقوق‌ها را دور زده‌اند.

برخی دستگاه‌ها سامانه شفافیت حقوق‌ها را دور زده‌اند

قدس آنلاین: محمدرضا امیرحسنخانی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی  از ورود این کمیسیون به بحث حقوق‌های نجومی خبر داد و گفت: گزارشاتی به کمیته اقتصادی کمیسیون واصل شده که نشان می‌دهد در برخی از دستگاه‌های دولتی حقوق‌های نجومی و نامتعارف پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه‌ای برای شفافیت حقوق کارمندان و مدیران دولتی راه‌اندازی شده که باید پرداختی‌ها در آن ثبت شود، ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی از دستگاه‌ها این سامانه رو دور زده‌اند و به برخی از مدیران خود حقوق‌های نامتعارف پرداخت کرده‌اند.

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس اضافه کرد: قرار بر این است تا گزارشی درباره اتفاقات رخ داده تدوین کنیم و اگر ثابت شود که دستگاه‌ها تخلفاتی در این زمینه داشته‌اند با آنها برخورد جدی خواهیم کرد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: طبق گزارشاتی که به کمیسیون واصل شده در برخی وزارتخانه‌ها به مانند اقتصاد و دستگاه‌های همچون صندوق‌های بازنشستگی به مدیرانشان حقوق‌های نامتعارف پرداخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.