سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۱۷۱ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت دلار، قیمت سکه، قیمت طلا و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۵/۱۲

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز کاری قبل، به قیمت ۴ میلیون و  ۱۷۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۴ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲میلیون و ۲۶۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۶۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۴۰.۹ دلار معامله می‌شود.

کاهش چشم گیر قیمت ارز در روزهای گذشته موجب شد تا قیمت دلار که اول تیرماه ۱۳ هزار تومان بود در کمتر از یک ماه به مرز ۱۱ هزار تومان نزدیک شود. قیمت دلار در روز جاری اما روند صعودی داشته است.

فعالان بازار ارز معتقدند: خروج بازیگران بزرگ از بازار ارز، فروشنده شدن بازیگران خرد، رفتارهای موثر بازار ساز، افزایش عرضه و کاهش تقاضا و راه اندازی بازار متشکل ارزی از مهمترین دلایل کاهش شدید قیمت ارز در روزهای گذشته به حساب می آید.

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز  شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

این درحالی است که قیمت دلار در صرافی‌های آزاد برای فروش به مردم با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۲ هزار و ۸۰ تومان تعیین شده است.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۴۰۰  تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳۲۸۵ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم ۱۴ هزار و ۶۷۰ تومان تعیین شده است.

نوع

قیمت لحظه

قیمت دلار

۱۲ هزار تومان

قیمت یورو

۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت پوند

۱۴ هزار و ۶۷۰ تومان

قیمت درهم امارات

۳ هزار و ۲۸۵ تومان

قیمت سکه بهار آزادی

۴ میلیون و ۹۴ هزار تومان

قیمت سکه طرح جدید

۴ میلیون و ۱۷۱ هزار تومان

قیمت نیم سکه

۲ میلیون و ۲۶۸ هزار تومان

قیمت ربع سکه

یک میلیون و ۴۶۹ هزار تومان

قیمت سکه گرمی

۹۷۰ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸

۴۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان

قیمت گرم طلای ۲۴

۵۴۷  هزار تومان

قیمت هرمثقال طلا

یک میلیون و ۷۷۵ هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار

۱۴۴۰.۹دلار

قیمت پلاتیندلار

۸۴۸ دلار

قیمت انس نقرهدلار

۱۶.۲۲ دلار

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.