مهران منتظر دانش آموز تفتی که موفق به کسب رتبه تک رقمی در کنکور شد گفت: برای شرکت در کنکور در هیچ کلاس آموزشی شرکت نکردم و نقش پدر و مادر در کسب رتبه تک رقمی کنکور غیرقابل انکار است.

در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مهران منتظر، جزو نفرات برتر کنکور سراسری امسال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تفت، به سوابق تحصیل خود اشاره کرد و گفت: شش سال ابتدایی را در دبستان شهید رجایی تفت تحصیل کردم و سپس برای ادامه تحصیل در مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم به دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی یزد رفتم.

شرط پدر و مادرم کسب رتبه تک رقمی در رشته تجربی بود

وی با بیان اینکه پدر و مادرم اصرار زیادی داشتند که به رشته تجربی بروم خاطرنشان کرد: من به اصرار و علاقه خودم به رشته ریاضی رفتم و پدر و مادر شرط تحصیل من در این رشته را کسب رتبه تک رقمی گذاشتند.

این دانش آموز تفتی افزود: دست پدر و مادرم را به واسطه همه حمایت هایشان می بوسم چرا که فضای خانه را برایم آرام کردند تا راحت بتوانم درس بخوانم، دید و بازدیدهای خود را کنار گذاشتند و هر کتاب کمک درسی که می‌خواستم هرچند هزینه‌اش زیاد هم بود ولی برایم تهیه کردند.

در هیچ کلاس آموزشی شرکت نکردم

منتظر، با اشاره به اینکه در هیچ کلاس آموزشی و کمک آموزشی برای کنکور سراسری شرکت نکردم ادامه داد: اما برای اینکه آشنایی بیشتری با کنکور و نحوه‌ آزمون آن داشته باشم، دو آزمون آزمایشی را امتحان دادم و مشاور هم گرفتم تا بتوانم بهتر درس بخوانم.

وی با بیان اینکه در هر زمانی که فرصت پیدا می کردم، تلاشم مطالعه بود اظهار داشت: میزان ساعت مطالعه درسی من در طول روز بین بین 5 تا 6 ساعت بود که این میزان در برخی روزها به 9 تا 11 ساعت هم می‌رسید.

نقش بسزای معلمان دلسوز در کسب رتبه تک رقمی کنکور

این دانش آموز تفتی از دیگر عوامل موفقیت خود را در کنکور سراسری معلمان دلسوز خود دانست و تصریح کرد: معلمان عزیزی در طول این سال ها برای پیشرفت علمی من زحمت کشیدند که واقعا مدیون آنها هستم.

منتظر، در پایان خطاب به دانش آموزان و جوانانی که در آینده باید در کنکور شرکت کنند گفت: توکل و اعتماد به خدا و پشتکار می‌تواند فرد را به سمت موفقیت و پیروزی سوق دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.