شیائومی تأیید کرده است که گوشی هوشمند جدید خود را را در تاریخ ۲۱ آگوست ساعت ۱۲ ظهر به بازار عرضه می‌کند.

"Xiaomi Mi A۳" چهارشنبه راه‌اندازی می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شیائومی هند با انتشار یک فیلم ویدئویی یک دقیقه‌ای با نمایش مانو کومار جین ، ورود Mi A۳ را گمانه زنی کرده بود، اکنون شیائومی تأیید کرده است که این گوشی هوشمند را در تاریخ ۲۱ آگوست ساعت ۱۲ ظهر به بازار عرضه می‌کند.

 این شرکت همچنین دعوت رسانه‌ها را برای رویداد خود ارسال کرده است، تصویر تیزر نیز یک تنظیم دوربین سه گانه در عقب را با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و اندروید One نشان می‌دهد.

برای یادآوری ، Mi A۳ ماه گذشته در اسپانیا رسماً عرضه شد، این یک نسخه جدید از Mi CC۹e است که در چین راه اندازی شده است و این تلفن هوشمند در مقایسه با نسخۀ قبلی Mi A۲ دارای ارتقای قابل توجهی است.

Mi A۳ دارای صفحه نمایش ۶ اینچی AMOLED با وضوح HD + است، این دستگاه دارای یک ناچ قطره‌ای در قسمت بالای صفحه نمایش و به یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز شده است، این پنل دارای صفحه پشتی شیشه‌ای گرادیانتی است و در گزینه‌های رنگی آبی، سفید و خاکستری قابل استفاده است.

پنل پشتی همچنین دارای یک دوربین پشتی سه گانۀ عمودی است، این ماژول شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که دارای سنسور سونی IMX۵۸۶ ، لنز ثانویه ۸MP و حسگر عمق ۲MP است و در جلو، یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای خودعکس(سلفی) وجود دارد.

در داخل دستگاه، Mi A۳ دارای یک چیپست Snapdragon ۶۶۵ است که اندکی ارتقا یافته و در بازارهای اروپا این پردازنده با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه است.

شیائومی ممکن است این گوشی هوشمند را در انواع مختلف در هند راه‌اندازی کند، Mi A۳ توسط یک باتری ۴،۰۳۰mAh با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸W پشتیبانی می شود، این دستگاه بخشی از برنامه Android One است که UI و به روزرسانی‌های نرم افزاری و امنیتی تضمین شده را ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود Mi A۳ به همان نسبت یا اندکی پایین‌تر از مدل های اروپایی خود با قیمت زیر ۲۰،۰۰۰ روپیه عرضه شود، فقط چند روزی تا رویداد شیائومی مانده است که در آن ازقیمت و در دسترس بودن این گوشی هوشمند مطلع خواهیم شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.