سیدعباس صالحی در آستانه آغاز سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در قالب پیامی با ابراز امیدواری برای شادی روز افزون کودکان سرزمین، از انتخاب شعار «رویای کودکان سیل زده را بسازیم» برای این دوره از جشنواره، تقدیر کرد.

شعار شیرین «رویای کودکان سیل زده را بسازیم» جای تقدیر دارد

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین به نقل از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، متن پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تحولات پرشتاب جهان امروز، زندگی انسان را در ابعاد گوناگون از جمله حوزه فرهنگ دستخوش تغییر کرده است . در این میان کودکان و نوجوانان، با بهره گیری از فناوری های نوین شکل گیری نسلی فهیم، پرسشگر و تحول خواه را نوید می دهند.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با درک این واقعیت گریزناپذیر، گام هایی نو در این مسیر برداشته و با بهره گیری از نسیم تغییرات، هوایی تازه برای پروانه های جشنواره به ارمغان آورده است.

تحول در ساختار جشنواره، ایجاد بخش های روزآمد و تغییر نگاه به سینما از جزیره ای مستقل به بخشی از صنعت تصویر بیانگر بینش دقیق و تیزهوشی هنرمندانه سینماگران متعهد کشورمان است که بی تردید دستاوردهای ارزشمندی برای کودکان این مرزو بوم و پیام پرطنینی از جنس صلح و نوع دوستی و معنویت برای جهان خواهد داشت.

در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و وحدت هستیم، اکران همزمان فیلم های جشنواره در سراسر کشور موجب خرسندی است و نمایش آثار راه یافته به جشنواره در مناطق سیلزده و کودکان آسیب دیده ناشی از این حادثه تلخ، با شعار شیرین «رویای کودکان سیلزده را بسازیم» جای تقدیر فراوان دارد.

تقارن آغاز این رویداد را با ایام عید غدیر خم،که دوستی با کودکان و حمایت و توجه به حقوق آنان در سیره امام علی(ع) موج می زند، به فال نیک گرفته و با قدردانی از دبیر سختکوش و دست اندرکاران پرتلاش این رویداد اثربخش و همچنین مسئولان و اهالی فرهنگ مدار و هنرپرور شهر اصفهان، امیدوارم شاهد برگزاری موفق جشنواره و توشه ای ارزشمند برای نسل های آینده باشیم. از خداوند متعال نشاط و شادی روزافزون برای فرزندان سرزمینم و عزت و سربلندی ایران اسلامی را آرزومندم.
 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.