سردار فدوی:در واقع یک شناور سبک نیروی دریایی سپاه با دو پاسدار که تنها سلاح کلاشینکف داشتند، شناور کاملا مجهز آمریکایی با ۱۰ تفنگدار به اصطلاح کارکشته را مغلوب خود کردند و آن تصاویر از تسلیم شدن نیروهای آمریکایی در آب های خلیج فارس در تاریخ ثبت شد.

جزئیات ماجرای بازداشت تفنگداران آمریکایی از زبان جانشین فرمانده کل سپاه/دو پاسدار که تنها سلاح کلاشینکف داشتند، شناور کاملا مجهز آمریکایی با ۱۰ تفنگدار را توقیف کردند

قدس آنلاین: سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره  به ماجرای بازداشت تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در ماجرای دستگیری تفنگداران آمریکایی، آنها قصد داشتند که به جزیره عربی حرکت کنند و به اشتباه مسیر جزیره فارسی را پیش می گیرند و این در حالی بود که نه تنها مشکل فنی نداشتند بلکه تمامی تفنگداران آمریکایی تصور می کردند که در حال نزدیک شدن به جزیره عربی هستند.

سردار فدوی  که در مراسم روز پژشک در بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) سخن می‌گفت، با بیان اینکه آن روز من بوشهر بودم که فرمانده یگان نیروی دریایی سپاه در جزیره فارسی با من تماس گرفتند و اعلام کردند که یک شناور ناشناس در حال نزدیک شدن به سواحل ماست، خاطرنشان کرد: گفتم که بررسی کنند و هویت شناور را شناسایی کنند؛ در تماس بعدی به من اعلام شد که آمریکایی بودند و آن ها را بازداشت کردیم.

وی اضافه کرد: در واقع یک شناور سبک نیروی دریایی سپاه با دو پاسدار که تنها سلاح کلاشینکف داشتند، شناور کاملا مجهز آمریکایی با ۱۰ تفنگدار به اصطلاح کارکشته را مغلوب خود کردند و آن تصاویر از تسلیم شدن نیروهای آمریکایی در آب های خلیج فارس در تاریخ ثبت شد. این اتفاقات در زمان نهایی شدن برجام صورت گرفت که طرف مقابل ما قصد داشت خباثت های بسیاری به خرج دهد و همین اقدام ما بازدارنده بود و مانع اجرای بسیاری از برنامه های آنان شد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خداوند همواره در جبهه حق و باطل طرفدار حق است یادآور شد: وقتی اتفاقات ماندگاری که طی این ۴۰ ساله در تاریخ انقلاب رخ داده است را بررسی می کنیم متوجه می شویم که بسیاری از کارهای بزرگی که صورت گرفته فقط و فقط کار خدا بوده و ما وسیله ای بیش نبودیم و مجموع این رخدادها نشان می دهد که هیچ قدرت جهانی در برابر قدرت پروردگار توان عرض اندام ندارد.

سردار فدوی اظهار داشت: خداوند به ما وعده نصرت داده است اما گاهی در بخش های بخصوصی ما با قاعده های غرب پیش می رویم و انتظار داریم که خداوند ما را یاری کند و مشکلاتمان نیز حل شود.

انتهای پیام/

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.