همدان - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جشنواره شهید رجایی همدان گفت: شهید رجایی انسانی ساده زیست و دقیق در مصرف بین المال بود.

رجائی ساده زیست و دقیق در مصرف بیت المال بود
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جمشید انصاری ظهر پنجشنبه  در  مراسم جشنواره شهید رجائی همدان گفت: شهید رجایی ویژگی‌ها خاص و منحصر به فردی داشت که همه مدیران باید در رفتار و عملکرد مدیریتی خود این شاخص‌ها را لحاظ و از آن پیروی کنند؛ به خصوص ساده زیستی و توجه به مصرف بیت المال که شیوه همیشگی شهید رجایی بود.
وی افزود: وحدت و همدلی استان همدان با محوریت استاندار و نمایندگان مجلس قابل تقدیر است و همچنین  هفته دولت فرصت مناسب بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت است.  عملکرد دولت بر اساس اعتماد و احترام متقابل است که باید تبلور آن در سیستم اداری و هنگام ارایه خدمات به مردم هم به عینه مشخص بوده و بیش از گذشته دیده شود.
 سید سعید شاهرخی استاندار همدان هم گفت: با همت وتوجه دولت و همکاری نمایندگان طرح های بزرگ ملی در بودجه کشوربرای استان همدان پیش بینی شده ‌است. 
وی افزود:در ۵ نخست امسال بر اساس تلاش های انجام شده ۸ هزار شغل در استان ایجاد شده است که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال به راهبرد ۲۰ هزار شغل تعیین شده برسیم. همچنین بر این مبنا پروژه های بزرگ ملی در بودجه کشور پیش بینی شده‌است که به ارتقای شاخص‌های و  جایگاه استان منجر خواهد شد.
وی یادآور شد: حضور مداوم و مستمر وزیران و مدیران دولت در استان نشانه ای از تلاش ها برای کار ارتقای شاخص‌های توسعه ای استان است؛ همچنین از عملکرد مجموع مدیران استان رضایت دارم اما انتظارات در شرایط فعلی بیش از گذشته است. فرمایشات رهبر انقلاب و تاکید بر انسجام و وحدت را در اولویت کار قرار دادیم.
شاهرخی اظهار کرد: با هدایت رهبری، حضور مردم، تلاش و مدیریت دولت در برابر تحریم ها و دشمن ها ایستادیم؛ در برابر زورگویی ها عقب نخواهیم نشست، رهنمودهای رهبری دیدار هیأت دولت با ایشان و تاکید بر حمایت از تولید، حفظ انسجام و هماهنگی در اولویت کار مدیران استان است و  هیچ واحد تولیدی در استان همدان به دلیل تحریم ها تعطیل نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.