رقابت‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ از امروز ۹ شهریورماه در چین آغاز و به صورت زنده از «ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹» شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پخش زنده رقابت‌های ایران در جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹

به گزارش قدس آنلاین، رقابت های جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ برای نخستین بار با حضور ۳۲ تیم در ۸ گروه چهار تیمی در حالی از امروز آغاز می شود که به نوعی حکم مسابقات انتخابی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد و طبق اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) ۷ تیم: دو تیم برتر قاره آمریکا، دو تیم برتر قاره اروپا، بهترین تیم قاره آسیا، بهترین تیم قاره آفریقا و بهترین تیم قاره اقیانوسیه به علاوه ژاپن میزبان، جواز حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از این مسابقات کسب خواهند کرد.

کاویانی تهیه کننده ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ در همین خصوص افزود: از آنجا که تیم ملی بستکبال کشورمان در گروه  C قرار دارد و با تیم های اسپانیا، پورتوریکو و تونس هم گروه است، برنامه امروز «ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹» ساعت ۱۳، دقایقی پیش از آغاز مسابقه ایران و پورتوریکو در شهر گوآنگ ژو چین با گزارشگری عنایت الله آتشی آغاز شد.

وی تاکید کرد: بازی دوم تیم ملی بستکبال کشورمان روز دوشنبه هفته جاری با تیم تونس راس ساعت ۱۳ آغاز می شود و بازی با تیم اسپانیا مدعی عنوان قهرمانی نیز ساعت ۱۷ روز چهارشنبه از آنتن شبکه سه سیما در ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ «ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹» پخش خواهد شد.

کاویانی در خصوص آیتم های برنامه گفت: در فاصله استراحت میان مسابقات به پخش گزارش هایی از وضعیت تمرین تیم، بازیکنان و گفت وگوهایی که همکارانم در گوآنگ ژو چین ضبط کرده اند می پردازیم.

این تهیه کننده در پایان اظهار کرد: از آنجا که این برنامه تنها به پوشش مسابقات تیم ملی بستکبال کشورمان می پردازد، پس از اتمام مسابقات در ویژه برنامه ای به تحلیل بازی های جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ با حضور کارشناسان خواهیم پرداخت.

گفتنی است رقابت های تیم ملی بسکتبال کشورمان در جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ با تهیه کنندگی بهزاد کاویانی در قالب «ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما که به پخش و تحلیل کارشناسی مسابقات والیبال، بسکتبال و هندبال می پردازد، پوشش داده می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.