البرز- رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد از افتتاح خط مترو این شهر در آینده نزدیک خبرداد و گفت: پروژه قطار برقی شهر جدید هشتگرد تا ۴ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

بهره‌برداری از قطار برقی شهرجدید هشتگرد تا ۴ ماه آینده

شمس الله ارمندئی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: پروژه های عمرانی قابل توجهی در شهر جدید در حال انجام است و پیش تر قرار بود جاده طالقان به شهر جدید هشتگرد هم تا پایان سال به بهره برداری برسد که حوادث طبیعی مانع این اتفاق شد.

وی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در بازدیدی که از طرح جاده طالقان به شهرجدید داشت بر ایجاد فضای امن در این پروژه تأکید داشت که از همین رو به احتمال زیاد افتتاح جاده به سال آینده موکول می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد ضمن اشاره به آخرین وضعیت احداث بیمارستان در این شهر گفت: خوشبختانه تعامل لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برقرار و بخش اعظمی از موانع در این طرح برطرف شده است.

ارمندئی با بیان اینکه نمی توان زمان دقیقی را برای افتتاح بیمارستان متصور شد گفت: اگر تمامی امور سرمایه گذاری و جانبی طبق برنامه انجام شود این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد اما شرایط اقتصادی و سیاسی به گونه ای است که در واردات برخی تجهیزات مشکلاتی وجود دارد که تا حدودی می تواند بهره برداری از بیمارستان را به تأخیربیاندازد.

وی به طرح های عمرانی که به مناسبت هفته دولت رونمایی شد اشاره کرد و گفت: ۶ پارک و جاده تندرستی به منظور رفاه حال مردم در اختیار آن ها قرار گرفته است و تعدادی سالن ورزشی هم به بهره برداری رسیده اما افتتاح رسمی آن در دهه مبارک فجر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در پایان تأکید کرد: شهر جدید هشتگرد مملو از نیروی جوان بوده که مدیریت شهری رسیدگی و پرورش استعداد آن ها را اصلی ترین وظایف خود می داندو اعتقاد داریم انجام پروژه هایی نظیر جاده تندرستی و سالن ورزشی می تواند از خطرات و چالش های آینده تا حد بسیاری جلوگیری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 00756۰ ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    0 0
    از سال ۹۱ همش میگن ۴ماه دیگه خجالت بکشید آخه چقدر دروغ
  • Mtazmp ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    0 0
    خجالت بکشید آخه چقدر دروغ ۷سال گذشت بازم میگید۴ماه دیگه
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    0 0
    من ۸ سال ساکن شهرجدید بودم هرسال وعده اومدن مترو رو میدادند ولی مبینید که فعلاً هم دارن وعده می دهند.فکرکنم قسمت وعده ریس جمهور ونمایندگان انتخابی جدید هم بشه
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    0 0
    کدام جاده سلامتی چرا آدم را عصبی می‌کنید؟ حدود دو ماه پیش در بلوار خلیج فارس شمالی مشرف محتمع سوپا پنجاه نفر آمدند با دبدبه و کبکبه جاده سلامتی را کلنگ زدند الان هر بار بیرون می رویم باید کفش و شلوار را بخاطر خاکی شدن بشوریم به امان خدا رها کردند و رفتند هیچکس هم پاسخگو نیست
  • بیژن ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 0
    بی عرضگی نیاز به اعلام ندارد ،
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    1 0
    من ۵ سال در هشتگرد یه واحد آپارتمان خرید کردم به خاطر مترو واینکه مترو راه اندازی میشه ورشد میکنه اشتباه کردم اومدم هشتگرد وخودم رو گرفتار کردم در حالی که هر جا خرید کرده بودم سرمایه ام چندین برابر شده بود.فقط بودجه مترو رو میگیرند میذارن تو جیب مبارک خجالت بکشید
  • پدرام ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    0 0
    اومدن مترو هم تاثیری به حال این شهر نداره، خیلی بی درو پیکر و بی صاحبه این شهر جدید...
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    0 0
    اومدن مترو هم تاثیری به حال این شهر نداره، خیلی بی درو پیکر و بی صاحبه این شهر جدید...