HP یک نوت بوک پریمیوم قابل تبدیل جدید را برای کاربران تجاری خود که راه اندازی کرده است، قابلیت حمل آسان برایشان مهم است .

 سبک ترین لپ تاپ قابل تبدیل جهان معرفی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، این دستگاه با نام HP Elite Dragonfly لقب گرفته و گفته می‌شود سبکترین لپ تاپ قابل تبدیل در جهان با وزن کمتر از 1 کیلوگرم است. بیایید نگاهی به دستگاه زیر بیاندازیم:

مشخصات فنی:

HP Elite Dragonfly اسپرت دارای صفحه نمایش 13 اینچی با نسبت صفحه نمایش به بدنه 86 درصدی است، این لپ تاپ برای ماندگاری از منیزیم با CNC ساخته شده و در رنگ آبی موجود است، از آنجا که HP Elite Dragonfly یک وسیله قابل تبدیل است ، می‌توان از آن به عنوان لپ تاپ یا تبلت استفاده کرد. این لپ تاپ دارای یک صفحه کلید دارای نور پس زمینه و همچنین یک تاچ پد شیشه‌ای است که به آن احساسی عالی می‌بخشد.

در قسمت سخت افزاری ، HP Elite Dragonfly مجهز به پردازنده های 8th Gen Core i7 است که با گرافیک‌های یکپارچه Intel جفت شده‌اند، این دستگاه را می‌توان با حداکثر رم 16 گیگابایتی و ذخیره سازی SSD تا 2TB تنظیم کرد.

گفته می‌شود HP Elite Dragonfly حداکثر 24.5 ساعت عمر باتری را تحویل می‌دهد و جدیدترین اتصال Wi-Fi 6 و کلاس گیگابیت کلاس 4G LTE را ارائه می‌دهد.

HP Elite Dragonfly از ویژگی های حریم خصوصی مانند HP Sure Sense ، Sure Recover و Sure View Gen3 برخوردار است، این لپ تاپ همچنین با یک نرم‌افزار از پیش نصب شده در زمینه رفاه شخصی به نام HP ‘Workwell 'همراه است که کمک می‌کند تا کاربران با توصیه‌های سلامتی شخصی ، تعادل سالم کار و زندگی را حفظ کنند و مربیان به کاربران کمک می‌کنند تا هم استراحت و ورزش کنند.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

HP قیمت Elbow Dragonfly را با قیمت 1،549 دلار (1،10،102 روپیه) قیمت گذاری کرده است و از 25 اکتبر برای خرید در دسترس خواهد بود.

HP همچنین یک موس مسافرتی بلوتوثی و Elite 13.3 را با قیمت 599 دلار (42576 روپیه) و 39.99 دلار (2842 روپیه) اعلام کرده است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری و در دسترس بودن در ایران توسط HP منتشر نشده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.