معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از تاریخ ۱۷ مهرماه کنونی تا ابتدای آبان ماه نرخ بلیت اتوبوس از مشهد به پایانه های مرزی با کشور عراق به دلیل سرویس دهی خالی شرکت‌های حمل و نقل در یک مسیر افزایش یافته است.

نرخ بلیت اتوبوس از مشهد به مرزهای عراق گران شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد وحدتی فرد افزود: این افزایش قیمت مطابق قانون و بر اساس تصمیم انجمن های صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر اتخاذ شده است و مقاصد در این سفرها از شهرهای غربی مانند کرمانشاه به شهرهای مرزی مانند مهران تغییر پیدا کرده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در تاریخ های یاد شده بلیت اتوبوس از مشهد به مرز مهران برای ناوگان عادی دو میلیون ریال و برای وی. آی. پی سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است در حالی که پیش از  این تاریخ، قیمت اتوبوس مشهد-کرمانشاه به ترتیب برای ناوگان عادی ۹۰۰ هزار ریال و برای وی. آی. پی یک میلیون و ۳۸۰ هزار ریال بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: سال گذشته قیمت بلیت اتوبوس از مشهد به مهران برای ناوگان عادی یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و برای ناوگان وی. آی. پی دو میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده است.

وحدتی فرد افزود: برای جا به جایی زائران پیاده اربعین حسینی از مشهد به مقاصد مرزی عراق افزون بر هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.