سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: براساس تصمیم گیری جلسه شورای صنفی نمایش قرارداد فیلم سینمایی «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری در گروه باغ کتاب بعد از فیلم چشم و گوش بسته به ثبت رسید.

قرارداد اکران «۲۳ نفر» به ثبت رسید

قدس آنلاین: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با  خبرگزاری میزان، درخصوص جلسه شورای صنفی نمایش به تاریخ بیست و دوم مهر ماه سال جاری گفت: براساس تصمیم گیری جلسه شورای صنفی نمایش قرارداد فیلم سینمایی «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری در گروه باغ کتاب بعد از فیلم چشم و گوش بسته به ثبت رسید. 

وی با اشاره به اکران فیلم مهدی فخیم زاده ادامه داد: همچنین در ادامه جلسه امروز قرارداد فیلم سینمایی «مشت آخر» در گروه فرهنگ بعد از فیلم سینمایی «لیلاج» به ثبت رسید.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره روند اکران سایر آثار سینمایی خاطرنشان کرد: در حال کف فروش بررسی است و با توجه به این مسئله آثار سینمایی فعلاً به اکران خود ادامه می دهند. 

گفتنی است فیلم سینمایی ۲۳ نفر اقتباسی از خاطرات گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند و خاطرات‌شان از دوران اسارت پیش‌تر در قالب کتاب بیست و سه نفر توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود.

مهدی جعفری کارگردان فیلم سینمایی ۲۳ نفر پیش از این بیشتر در مقام فیلمبردار در سینما فعالیت داشته و تصویربرداری فیلم سینمایی "به‌وقت شام" از کارهای متأخر او محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.