روح‌الله زم چندروز است در اختیار مامورین امنیتی است و امروز خبر بازداشتش منتشر شده است.

اولین جمله مدیر آمدنیوز پس از دستگیری /واکنش پدر به بازداشت پسرش

 به گزارش قدس آنلاین  پس از به دام افتادن روح الله زم توسط نیروهای امنیتی سپاه پاسداران، وی خطاب به آنها می گوید: قطعا شما از سپاه هستید... هیچ کس به جز سپاه پاسداران توان و قدرت دستگیری مرا نداشت!

زم مستقیما از سوی سرویس های امنیتی غرب حمایت و پشتیبانی می‌شد.

واکنش پدر روح الله زم به بازداشت پسرش

محمدعلی زم، پدر روح الله زم می‌گوید که در جریان آمدن فرزندش به ایران و بازداشت او نبوده است و موضوع را از زیرنویس تلویزیون متوجه شده است.

حجت الاسلام زم در پاسخ به اینکه آیا در جریان آمدن فرزندش به ایران بوده است یا نه به انصاف نیوز، گفت: من اصلا در جریان جزییات نیستم و کلیت موضوع را هم از زیرنویس تلویزیون خبردار شدم. ما تقریبا با ایشان در این مدت‌ها حالت قهر داشتیم و تنها گهگاهی نصیحت و پیغامی برایش می‌فرستادیم.

او در پاسخ به اینکه در فیلم مستند چند ماه پیش صداوسیما آنچه نشان داده شد این بود که با شما در ارتباط بوده است، گفت: 

در آن مستند به ما و خانواده‌ی ما ظلم شد ولی ما چون نظام را از خودمان می‌دانیم و دوست داریم نه اعتراض کردیم و نه چیزی گفتیم؛ معتقد بودیم که این را هم خدا خودش هم می‌بیند و هم می‌شنود.

زم در پاسخ به این سوال که «فرزندش پیش از آمدن به ایران آیا پیامی نداده است و چیزی درباره‌ی دلیل آمدنش که عجیب هم هست نگفته است؟»، گفت: دنیا دار مکافات و مجازات است؛ این را خداوند متعال و همه‌ی بزرگان گفته‌اند. بالاخره این دنیا، دنیای امتحان آدم‌هایی است که رد آن زندگی می‌کنند. خوب و بد باید امتحان دهند و آنها که بد کردند مجازات شوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
    2 1
    واقعا دست مریزاد به نیروهای سپاه پاسداران. هیچی بهتر از این خبر نمیتونست امروز منو خوشحال کنه. امیدوارم خبر بازداشت مسیح علینژاد و همچنین مریم رجوی رو هم به زودی بشنویم. سپاه ممنونم ازت
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    5 0
    دنیا دار مکافات است. کی نوبت خاوری ها و سروش ها و خزعلی ها و معسی ها و ... خواهد رسید الله اعلم
  • محسن ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    0 0
    این آقا باعث تحریک یه مشت نوجوان و جوان ساده شد و این بدبخت ها هم داخل اغتشاشات کشته شدن و خانواده ها داغ فرزند تا ابد توی سینه میمونه و بدبینی از حکومت براشون گریز ناپذیر بنابراین این نجس رو باید اعدام کنن جلوی ملت تا همه ببینن اگر اینکار رو نکنن ظلم بزرگ به خانواده شهدا و خانواده جوان ها و نوجوان هایی که داخل اغتشاشات فریب خوردن هست پس هر چه زودتر این نجس باید اعدام بشه.
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
    1 0
    بدنبال سراب بجای آب بودن
  • قاسم فلاح ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
    2 0
    اونایی که فریب خوردند حواسشون را جمع میکردند تا فریب نخورند چند تاشون به من میگفت بیا توکانال آمدنیوز از اونجایی که من از کسانی که فکر میکنند سر خدا هم میتونند کلاه بذارند متنفرم