پلیس انگلیس بر اساس نتایج تحقیقات همه ۳۹ قربانی کشف شده در یک کامیون یخچال دار در استان اسکس این کشور را تبعه ویتنام معرفی کرد.

پلیس انگلیس: همه قربانیان کامیون مرگ ویتنامی بودند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، تیم اسمیت، معاون پلیس استان اسکس در جنوب شرق انگلیس اعلام کرد: نتایج تحقیقات نشان داده است که همه ۳۹ قربانی کشف شده در یک کامیون یخچال دار تبعه ویتنام هستند.»

پلیس انگلیس روز چهارشنبه از کشف ۳۹ جسد در یک کامیون نزدیک یک شهرک صنعتی واقع در منطقه اسکس در حومه لندن خبر داد. این کامیون از بلغارستان وارد انگلیس شده بود و راننده ۲۵ ساله آن نخستین متهم این حادثه است.

پلیس انگلیس در ابتدا هویت قربانیان را چینی اعلام کرده بود، اما پس از آنکه ده‌ها خانواده ویتنامی با ارسال عکس، گزارش مفقود شدن نزدیکانشان را به سفارت ویتنام در انگلیس دادند، گمان می‌رود بیشتر قربانیان کامیون مرگ ویتنامی باشند.

پلیس انگلیس، که در حال انجام تحقیقات در خصوص مرگ ۳۹ تن در کامیونی در اطراف لندن است، از دو بردار ایرلندی خواست تا در این ارتباط خود را به پلیس معرفی کنند.

بازرس پلیس انگلیس اعلام کرد رانان هیوز ۴۰ ساله و برادرش کریستوفر ۳۹ ساله به اتهام قتل عمد و قاچاق انسان تحت تعقیب هستند. این مقام پلیس از این دو بردار خواست تا خود را به مرکز پلیس ایرلند شمالی تحویل دهند.

نخستین جلسه دادگاه «موریس مو رابینسون» راننده کامیون مرگ به جرم قتل ۳۹ مهاجری که جسد آن‌ها در منطقه اسکس، در حومه لندن کشف شد، برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.