شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

مشاور عالی بنیادبین المللی امام رضا(ع) عنوان کرد

فضای مجازی، فرصتی برای نشر عاشقانه های امام رضایی

جشنواره ملی زسانه های دیجیتال رضوی

قزوین_ مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: فضای مجازی فرصتی است که همه مردم و آحاد جامعه دیدگاه های مختلف خود را در زمینه های مختلف مطرح می کنند، مردم ما عاشق امام رضا(ع) هستند و سالانه ۳۰ میلیون نفر به مشهد مقدس سفر می کنند بنابراین می توان از فضای مجازی برای نشر این عاشقانه ها استفاده کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در استان قزوین، سید جلال فیاضی تصریح کرد: هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال قزوین از مجموعه جشنواره هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که با محوریت آثار منتشر شده در فضای مجازی برگزار می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود در قالب نماهنگ، انیمیشن، عکس نوشته، متن، موشن گرافیک، پادکست و هر اثری که در فضای مجازی در مورد امام رضا (ع)، آموزه‌های امام رضا(ع)، تاکید بر اخلاق و ارزش های اجتماعی فرهنگی جامعه که در شبکه های اجتماعی با هشتگ «امام_رضا_امام­_رئوف» منتشر کردند را در این جشنواره شرکت دهند.

مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: رویکرد این جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی است که آثار منتخب با چند معیار محتوا، کیفیت فنی مورد داروی قرار میگیرند، از طرفی میزان بازدید آثار در شبکه های اجتماعی دارای اهمیت است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دهه آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) در پیش است، فرصت خوبی مهیا شده هموطنانی که در این ایام به مشهد مقدس سفر می کنند می تواند عکس های و دلنوشته های خود را در فضای مجازی منتشر و در جشنواره شرکت کنند، همچنین اگر احادیثی از امام رضا (ع) آموختند می توان آن را در قالبهای مختلف طراحی و منتشر کنند.

فیاضی تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین و مرکز رسانه های دیجیتال به منظور حمایت و معرفی شبکه های اجتماعی ایرانی در برگزاری این جشنواره از برخی شبکه های اجتماعی مانند آخرین خبر و چارخونه استفاده کردند که علاقمندان می توانند آثار خود را در این شبکه ها به اشتراک بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصتی است که همه مردم و آحاد جامعه دیدگاه های مختلف خود را در زمینه های مختلف مطرح می کنند، از طرفی مردم ما عاشق امام رضا(ع) هستند و سالانه ۳۰ میلیون نفر به مشهد مقدس سفر می کنند بنابراین می توان از فضای مجازی برای نشر این عاشقانه ها استفاده کرد.

مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: اگر اطلاع رسانی خوبی صورت بگیرد با توجه به علاقمندی مردم به امام رضا (ع) امیدواریم شاهد شرکت گسترده مردم در این جشنواره باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.