خراسان شمالی- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی از جذب ۲۹۶ نفراز دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سنوات گذشته در مدارس استان خبرداد.

جذب ۲۹۶ نفراز دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مدارس خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، عصمت بدخشان درتوضیح این خبر افزود: در راستای اجرای برنامه انسداد مبادی بیسوادی و شناسایی و جذب کودکان بازمانده در سنوات گذشته با انجام کار میدانی و شناسایی اسمی و خانه به خانه تاکنون ۲۹۶نفر بازمانده جذب مدارس ابتدایی استان شدند.

معاون آموزش ابتدایی ادامه داد: از سوی وزارت آموزش و پرورش ۱۱۹۰نفر کودکان بازمانده از تحصیل از سنوات گذشته معرفی شده که تا به حال ۹۳۹ نفر وضعیتشان مشخص شده است.

وی بیان کرد: از ۹۳۹ نفر کودکی که وضعیتشان مشخص شده ۲۹۶ نفر جذب  مدرسه  ۲۷۶ نفر معرفی به مدارس استثنایی ۸۳ نفر فوت شده ۴۱نفر مهاجرت  ۶ نفر تحصیل در مدارس دینی ۸۸ نفر به علت فقر مالی  ومابقی به علت بیماری ، بد سرپرستی  و ترک تحصیل از آموزش بازمانده اند.

 بدخشان خاطر نشان کرد: شناسایی تا پایان آّبان ادامه دارد وتلاش داریم مابقی کودکانی که وضعیتشان مشخص نشده با مشارکت سایر دستگاه تعیین و تکلیف شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.