یک معلم خوشابی در فضای مدرسه مورد ضرب و شتم یکی از والدین دانش آموزان قرار گرفت.

ضرب و شتم یک معلم خوشابی در فضای مدرسه

به گزارش قدس آنلاین،  مدیر آموزش‌ و پرورش خوشاب با تایید این مطلب گفت: دیروز یکی از والدین دانش آموزان پایه ششم به مدرسه مراجعه کرده و بدون اطلاع مدیر و مسئولان مدرسه وارد کلاس درس شده بود.
علی بیات افزود: این پدر دانش آموز با ورود به کلاس درس در حضور دانش آموزان اقدام به فحاشی معلم مربوطه کرده که معلم وی را به بیرون هدایت کرده بود.
وی تصریح کرد: این ولی دانش آموز در فضای مدرسه شروع به ضرب و شتم معلم کرده و در حالی که معلم واکنش و دفاعی از خود نداشته با مراجعه سایر همکاران این پدر دانش آموز به دفتر مدرسه هدایت شد.
مدیر آموزش‌ وپرورش خوشاب ادامه داد: بلافاصله مدیر مدرسه با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته و با حضور نیروی انتظامی ولی دانش آموز به پاسگاه منتقل شد.
بیات با اشاره به علت بروز این حادثه نیز گفت: روز قبل از این اتفاق در زنگ تفریح تعدادی از دانش آموزان در سالن مدرسه با هم درگیر شده بودند که معلم مربوطه در حین هدایت دانش آموزان به بیرون سالن با فحاشی یکی از دانش آموزان مواجه می شود که معلم برخورد کوچکی با او داشته است.
وی ادامه داد: این دانش آموز در برگشت به خانه نزد والدین خود از تنبیه شدید معلم سخن گفته بود که در حضور نیروهای انتظامی مشخص شد گفته های دانش آموز خلاف واقع بوده است.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.