اولین نشست آموزشی «خانواده قرآنی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

برگزاری اولین نشست «خانواده قرآنی» در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، اولین نشست از سلسله نشست‌های زندگی بر مدار قرآن با عنوان«خانواده قرآنی» با حضور ۱۲۰ شرکت کننده اعم از خواهران و برادران در محل دارالقرآن الکریم واقع در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدعلی فیض‌آبادی در این نشست قرآنی که به همت واحد آموزش اداره علوم قرآنی آستان مقدس رضوی برگزار شد، به تبیین موضوع ازدواج و تشکیل خانواده از منظر قرآن کریم پرداخت و گفت: مهمترین هدف ازدواج و تشکیل خانواده رسیدن به کمال معنوی و آرامش است.
وی تصریح کرد: ازدواج و انتخاب همسر باید بر اساس معیارهای اسلامی و دینی باشد و چنانچه فرد بر اساس انگیزه‌ها و معیارهای مادی تشکیل خانواده بدهد زندگی موفقی نخواهد داشت، چرا که با این معیارها نمی‌تواند همسری مناسب برای خود انتخاب کند و در انتخاب همسر دچار اشتباه می‌شود.
آئین همسرداری و تربیت فرزند از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست قرآنی توسط حجت‌‎‌الاسلام فیض‌آبادی تبیین شد.
گفتنی است؛ سلسله نشست‌های آموزشی زندگی بر مدار قرآن با عناوین «در محضر نهج‌البلاغه»، «تدبر در قران» و «زندگی بر مدار قران» روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته با حضور اساتید برجسته حوزوی از ساعت ۱۰ تا ۱۱ در صحن دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی پذیرای علاقه‌مندان است.
یادآور می‌شود، در پایان این دوره‌های آموزشی آزمون پایان دوره برگزار و به شرکت کنندگان گواهی دانش‌افزایی از سوی اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی اعطا خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.