گیلان- فرماندار رودبار گفت: در روستاها و ارتفاعات بخش های عمارلو ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر و در خورگام بیش از ۵۰ سانتی متر برف باریده است.

بارش بیش از ۵۰ سانتی متری برف در خورگام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری گیلان ،محمدصالح ضیایی در پی بارش برف و باران در ارتفاعات رودبار و پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها، گفت: به اعضای ستاد هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان دستور داده شده که در دسترس باشند و تمام ظرفیت های موجود را برای خدمات رسانی به کار گیرند.

وی افزود: در روستاها و ارتفاعات بخش های عمارلو ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر و در خورگام بیش از  ۵۰ سانتی متر برف باریده است و مدارس این بخش ها هم بدلیل بارش برف، برودت هوا و احتمال یخبندان امروز شنبه، ۲۵ آبان ماه تعطیل شده است.

فرماندار رودبار با بیان اینکه خدا را به خاطر نعمت بارش برف و باران شاکریم، تاکید کرد: بارش رحمت الهی نوید فصل کشاورزی خوب را می دهد اما نباید به گونه ای رفتار کنیم که نعمت برف و باران به نقمت تبدیل گردد.

وی از رانندگانی که به مناطق کوهستانی و برف گیر رودبار سفر می کنند خواست در صورت عدم ضرورت سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند و در صورت ضرورت خودروهای خود را مجهز به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی نمایند.

به علت بارش سنگین برف و وقوع کولاک شدید کلیه مدارس مناطق دیلمان و عمارلو امروز شنبه( ۲۵ آبان ماه) تعطیل اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.