حجت الاسلام والمسلمین مروی در جلسه ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد از عزم آستان قدس رضوی برای همکاری با این ستاد و تلاش برای رفع مشکلات مناطق حاشیه شهر مشهد سخن گفت.

از برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات اراضی بایر تا احداث مراکز درمانی در حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در جلسه ستاد ساماندهی مسائل فرهنگی حاشیه شهر مشهد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، شهردار مشهد و جمعی از مسئولان استانی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به توفیقات و دستاوردهای این ستاد در رفع مشکلات حاشیه شهر، اظهار کرد: به برکت همدلی، همراهی و همکاری دلسوزانه همه مجموعه‌های شهری و استانی حول نماینده محترم ولی فقیه در استان، ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد توفیقات بسیار خوبی را تاکنون بدست آورده است.
وی ابراز کرد: اولویت آستان قدس رضوی رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، بنابراین از هیچ تلاشی برای رفع محرومیت و مشکلات حاشیه شهر مشهد فروگذار نخواهیم کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مروی در ادامه به مشکلات زمین‌های بایر آستان قدس در حاشیه شهر مشهد اشاره و ابراز کرد: از زمین‌های حاشیه شهر بارها بازدید کرده‌ام و اخیرا نیز بازدیدی از این زمین‌ها داشتم، این زمین‌ها شرایط خوبی ندارند و مردم هم نسبت به اینکه زمین‌ها رها شده و ناامنی ایجاد کرده‌اند، شکایت‌هایی دارند.
وی افزود: من به دوستان عرض کردم ما فرض کنیم اگر خانه خودمان کنار این زمین‌ها باشد، چکار می‌کنیم؟ فرض کنیم خودمان کنار این زمین‌ها داریم زندگی می‌کنیم، به مدیران املاک و اراضی آستان قدس گفته‌ام بنشینند و یک راهی برای سر و سامان دادن به این زمین‌ها پیدا کنند، تا از رهگذر زمین‌های آستان قدس برای مردم مشکلی ایجاد نشود.
حجت الاسلام والمسلمین مروی در ادامه با تأکید بر اینکه انجام پروژه‌های عمرانی و درمانگاهی در حاشیه شهر مشهد در برنامه‌های آستان قدس رضوی است، تصریح کرد: تلاش داریم در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد درمانگاه و دارالشفاء مجهز و مناسب احداث کنیم تا از این طریق نسبت به محرومیت زدایی در حوزه سلامت اقدام کرده باشیم.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.