۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: 683677

اصفهان-رئیس اداره آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان، گفت: در شرایط کنونی، محیط‌زیست به‌عنوان یک سازمان فانتزی در تصمیم‌گیری‌ها دیده می‌شود، این در حالی است که حال محیط‌زیست، در کل کشور خوب نیست و باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع مهم شود.

حالِ محیط‌ زیستِ کشور خوب نیست

به گزارش قدس آنلاین؛رئیس اداره آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان، گفت: در شرایط کنونی، محیط‌زیست به‌عنوان یک سازمان فانتزی در تصمیم‌گیری‌ها دیده می‌شود، این در حالی است که حال محیط‌زیست، در کل کشور خوب نیست و باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع مهم شود.

بابک صادقیان گفت: حرکت خوب اجرایی در سال ۱۳۹۲ برنامه جامع کنترل کیفی هوا بود که سبب عزم جدی و تأمل بین دستگاه‌های اجرایی شد و تأثیرات خودش را گذاشت، ولی در سال‌های اخیر، مباحث توسعه و ادامه صنعتی، مسائل کاهش آلودگی را با مشکل مواجه کرد.

رئیس اداره آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان افزود: در بحث کلان قضیه آلودگی، وضعیت خوبی نداریم و شرایط شکننده است. هرچقدر که تلاش می‌کنیم باز می‌بینیم عقب هستیم و فرهنگ عدم وجود زیرساخت‌ها و مشکلات دیگر از این قبیل ما را مشکل‌دار می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.