به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرات جمعی از شهدا در قالب کتابی تحت عنوان «طلایه‌داران نور» منتشر شد.

کتاب «طلایه ‌داران نور» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین،  مجموعه‌ای از خاطرات شهدای دوران دفاع مقدس به صورت کتابی با عنوان «طلایه‌داران نور» به سفارش معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و به همت اداره تولیدات فرهنگی تهیه و در اختیار مخاطبین گذاشته شد.
این اثر به کوشش ابراهیم دهدار با موضوع خاطرات خویشاوندان و نزدیکان شهدا از نوع برخورد، رفتار و منش آن‌ها در شمارگان  ۱۰۰۰۰ و ارزیابی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مرویان حسینی گردآوری شده و به رشته تحریر در آمده است.
کتاب «طلایه‌داران نور» متشکل از ۲۷ خاطره با عناوینی همچون شادی در خانه، تکمیل ایمان، همراه همیشگی، آخر مهربانی، از جنس خاک، آشنای همه، اولین هدیه، تشویق، در بدترین روزها با هم خوش بودیم، هر طور خودت دوست داری، غیر مستقیم، اسیر که نیاورده‌ام، وسایلمان را کادو می‌بردیم و... است که پیرامون خصوصیات اخلاقی شهیدان مهدی باکری، حسین زارع کاریزی، حج محمد جعفر نصر اصفهانی، حاج رضا شکری پور، علی صیاد شیرازی، سید مجتبی هاشمی، عباس بابایی، مصطفی چمران، عباس کریمی، منوچهر مدق، شهید عبدالکریم هاشمی‌نژاد و... به روایت همسران و خانواده آن‌ها بیان شده است.
همچنین در این اثر بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهدا که در مناسبت‌های مختلف بیان فرموده‌اند اشاره شده است.
یادآوری می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند با روش‌های دانلود از طریق مراجعه به سایت‌razaviarchive.aqr.ir، دانلود از طریق مراجعه به کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیام‌رسان‌های ایرانی به آدرس razavi_tv@، شرکت در مراسم حرم مطهر، مراجعه به کیوسک‌های اطلاع‌رسانی فرهنگی مستقر در سطح حرم مطهر رضوی و یا مراجعه به پاتوق کتاب میهمان‌سرای اندیشه واقع در ایوان باب‌الهادی صحن جامع رضوی این کتاب را دریافت کنند.

منبع: استان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.