سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: مجلس به‌صورت ویژه شبکه ملی اطلاعات را در بودجه سال ۹۹ مورد توجه قرار می‌دهد.

پشتیبانی جدی از شبکه ملی اطلاعات نداشته‌ایم

قدس آنلاین: سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به  ضرورت توجه به شبکه ملی اطلاعات در بودجه سال 99، اظهار داشت: در رویدادهای اخیر و بحران‌هایی که اتفاق افتاد مشخص شد که شبکه ملی اطلاعات چقدر مهم و حیاتی است و کم کاری‌ها چه هزینه‌هایی را برای کشور به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: اجرایی شدن شبکه ملی اطلاعات به شیوه ای کار آمد و کامل، غیر از تکیه بر توان و دانش بومی نیازمند سرمایه‌گذاری است که امیدوارم مجلس در بررسی بودجه سال آینده به این موضوع توجه کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با بیان اینکه واقعیت این است که تاکنون پشتیبانی جدی از این موضوع نشده است، خاطرنشان کرد: باید با عزم جدی، آمادگی سخت افزاری و نرم افزاری لازم را برای عملیاتی شدن و استفاده از شبکه ملی اطلاعات داشته باشیم.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس اظهار داشت: با توجه به تهدیدات و ضرورت‌های کنونی قطعا نمایندگان مردم در خانه ملت با هدف تامین منافع ملی به‌صورت ویژه شبکه ملی اطلاعات را در بودجه سال 99 مورد توجه قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.