اردبیل - شورای شهر بیله‌سوار مغان با جایگزین شدن سه عضو جدید و با انتخاب هیات رییسه، روز یکشنبه در آیینی به صورت رسمی فعالیت دوباره خود را شروع کرد.

شورای شهر بیله سوار کار خود را رسما آغاز کرد

به گزارش قدس آنلاین؛ در این آیین  جابر فتحی بیله‌سوار، وحدت انامی و حسین محمدپور  بعنوان اعضای جدید سوگندنامه  عضویت را قرائت کرده و با برگزاری انتخابات، جابر فتحی بعنوان رییس شورای ، وحدت انامی نایب رییس و رسول فاطمی بعنوان منشی شورای شهر بیله‌سوارانتخاب شدند.

شورای شهر بیله سوار از مدت‌ها پیش با کنار گذاشته شدن سه عضو اصلی آن غیر فعال شده بود.

حسن قبادی فرماندرا بیله‌سوار مغان در سخنانی در این آیین  گفت: عمل به قانون باید سرلوحه فعالیت اعضای شورای شهر قرار گیرد و آنها تنها بر این اساس و در حیطه  وظایف و اختیارات قانونی خود عمل کنند.

 وی ضمن تشریح شرایط نابسامان خدمات شهری بیله‌سوار از اعضای شورای شهر خواست در اسرع وقت به مشکلات شهر ورود کرده و در جهت رفع آن‌ها چاره اندیشی و اقدام کنند.

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه اصل کار شوراها یک کار جمعی و هماهنگ است و روح همدلی باید در شوراها موج بزند، افزود: جای قهر و اختلاف در شورا نیست و شورا باید گام‌های مثبت را در راستای بهبود فضای شهری انجام دهد.

وی تاکید کرد که  شورا باشگاه تضارب افکار  و بحث و اختلاف نیست بلکه مرکزی برای ارائه خدمت به مردم بوده و  اعضای شورا  با  تفاهم  و پرهیز از دو قطبی کردن فضا به اقلیت و اکثریت برای عمران  منطقه تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.