دبیرسومین جشنواره هنرهای شهری مشهد "خانه بهار" گفت: در کنار کیفیت کار به عدالت توزیعی یادمان‌ها و جانمایی آنها در نقاط مختلف شهر که مورد تاکید شهردار و شورای شهر است، توجه ویژه شده است.

توزیع شهری المان‌های نوروزی مشهد «عادلانه‌تر» می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، صدرا یوسفی اظهار داشت: امسال بخش یادمان سومین جشنواره هنرهای شهری مشهد، تحت عنوان "خانه بهار" را با بررسی سوابق و آسیب‌شناسی‌ دوره‌های قبل چند ماه زودتر آغاز کردیم.

دبیرسومین جشنواره هنرهای شهری مشهد "خانه بهار" بیان کرد: با اعلام فراخوان ۸۰۰ اثر از ۳۶ شهر کشور دریافت کرده‌ایم که پس از داوری در مرحله اول ۷۴ اثر به مرحله نمایشگاه راه یافتند.

یوسفی گفت: این آثار برای انتخاب نهایی در سه مرحله داوری می‌شود، مرحله اول به صورت تخصصی توسط یک هیئت معماری، مرحله دوم توسط اعضای شورای اجتماعی محلات مشهد و در مرحله سوم از سوی مدیران شهری خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در کنار کیفیت کار به عدالت توزیعی یادمان‌ها و جانمایی آنها در نقاط مختلف شهر که مورد تاکید شهردار و شورای شهر است، توجه ویژه شده است.

دبیرسومین جشنواره هنرهای شهری مشهد "خانه بهار" خاطرنشان کرد: بخش یادمان‌های هنری با المان‌های گل ترکیب شده است و جانمایی کلی برای این دو بخش در نقاط مختلف شهر انجام خواهد شد.

یوسفی افزود: امسال به جای اسفند ماه داوری آثار  اوایل دی ماه انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.