در اوایل ماه نوامبر سال جاری، برند تجاری هوآوی Honor MagicBook ۱۵ و ۱۴ را با پردازنده‌های AMD راه اندازی کرده بود، اکنون این برند MagicBook ۱۵ جدید را با پردازنده های نسل ۱۰ اینتل معرفی کرده است.

"Honor MagicBook ۱۵" با پردازنده نسل ۱۰ اینتل معرفی می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در اوایل ماه نوامبر سال جاری، برند تجاری هوآوی Honor MagicBook ۱۵ و ۱۴ را با پردازنده‌های AMD راه‌اندازی کرده بود، اکنون این برند MagicBook ۱۵ جدید را با پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل معرفی کرده است.

بسته به نیاز کاربر ، این لپ تاپ‌ها در چهار مدل موجود است، جدا از سخت افزار ، بقیه مشخصات MagicBook ۱۵ یکسان هستند و اما Honor هنوز MagicBook ۱۴ را با چیپست‌های هسته Intel معرفی نکرده است، بیایید نگاهی به مشخصات MagicBook ۱۵ بیندازیم.

مشخصات و ویژگی های Honor MagicBook ۱۵

Honor MagicBook ۱۵ صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح کامل HD + و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۷ درصدی را ارائه می‌دهد، این لپ تاپ دارای یک دوربین وب پاپ آپ است که بین فانکشن‌ها و دکمه پاور قرار دارد.

دکمه پاور همچنین به عنوان یک اسکنر اثر انگشت برای اهداف امنیتی عمل می‌کند، گفته می‌شود که trackpad در MagicBook ۱۵  یازده درصد بزرگتر از نسخه قبلی خود شده است.

در داخل لپ تاپ هوآوی MagicBook ۱۵ مجهز به پردازنده نسل ۱۰ Core i۷ است که با کارت گرافیک ۲ گیگابایتی Nvidia GeForce MX۲۵۰ جفت شده است، این سخت افزار حداکثر ۱۶ گیگابایت رم را در خود جای داده و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت را به شکل SSD ارائه می‌دهد.

این لپ تاپ در سیستم عامل‌های ویندوز یا مبتنی بر لینوکس موجود است و یک ویژگی نرم افزاری به نام Honor MagicLink وجود دارد که به اشتراک گذاری فوری دو طرفه بین لپ تاپ و گوشی‌های هوشمند کمک می‌کند.

Honor MagicBook توسط یک باتری ۴۲Wh با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵W پشتیبانی می‌شود و این لپ تاپ مجهز به آداپتور برق ۶۵ وات USB-C هوآوی است.

Honor ادعا می‌کند که این دستگاه در زمان یک ساعت از صفر تا ۷۰ درصد شارژ می‌شود در حالی که شارژ کامل آن ۲.۵ ساعت طول می کشد و در بخش اتصالات ، MagicBook ۱۵ مجهز به NFC ، بلوتوث ۵.۰ ، Wi-Fi ، یک USB-C ، USB ۳.۰ ، USB ۲.۰ و یک درگاه HDMI است.

قیمت و در دسترس بودن Honor MagicBook ۱۵

Honor MagicBook ۱۵ با Core i۵ / Nvidia GeForce MX۲۵۰ / ۸ GB RAM / ۲۵۶GB SSD با قیمت (۴۹،۷۱۶) ~Rs فروخته می شود و همان تنظیمات با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی (۵۲.۷۶۰ ~Rs) قیمت دارد.

نسخه Core i۵ / Nvidia GeForce MX۲۵۰ / ۱۶ GB RAM / ۵۱۲ GB SSD با قیمت  (۵۵۸۰۵) ~Rs به فروش می رسد و مدل Core i۷ / Nvidia GeForce MX۲۵۰ / ۱۶ GB RAM / ۵۱۲ GB SSD دارای برچسب قیمت (۵۹،۸۶۴) روپیه است.

انتظار می‌رود لپ تاپ‌های Honor MagicBook ۱۵ با پردازنده های اینتل از ژانویه سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.