مهاجم گلزن تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه حضور در تیم‌های بزرگ آرزوی هر بازیکنی است، گفت: تابع مسوولان باشگاه پیکان برای آینده‌ام هستم.

 حضور در تیم‌های بزرگ آرزوی هر بازیکنی است

قدس آنلاین: «شهریار مغانلو» در خصوص انتشار اخباری مبنی حضور احتمالی‌اش در تیم‌های مطرح لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شرایط تیمی خوبی داریم و برای بازی با پارس جنوبی آماده می‌شویم و امیدوارم نتیجه مناسبی کسب کنیم.

وی در مورد دیدار قبلی پیکان با شهر خودرو که با شکست تیمش در ثانیه‌های همراه بود، افزود: در این دیدار شایسه کسب امتیاز بودیم و در طول بازی، کوچک‌ترین موقعیتی به حریف ندادیم. می‌توانستیم حتی در این مسابقه به برتری برسیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد، اما در مجموع شکست حق ما در این دیدار نبود.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در رابطه با اخراجش در این دیدار و اینکه گفته می‌شود به داور فحاشی کرده، اضافه کرد: به هیچ وجه اینطور نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که داور من را اخراج کرد و برای خودم هم جای سوال دارد. همیشه به داورها احترام گذاشته و می‌گذارم. با وجود اینکه از جمله تیم‌هایی هستیم که از داوری در مجموع متضرر شده‌ایم، اما همواره تلاش کرده‌ایم تا به نظر داورها احترام بگذارم. تاکید کادر فنی هم روی این مساله است.  

وی در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد پیکان در نیم فصل اول، گفت: از نظر فنی تیم خوبی بودیم و در بیشتر بازی‌ها تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه در خیلی از بازی‌ها با وجود اینکه باید به برتری می‌رسیدیم امتیاز از دست دادیم که بیشتر این از روی اتفاق و بدشانسی بود. با این حال هنوز ۲ دیدار برابر پارس جنوبی جم و تراکتور باقی مانده و می‌خواهیم که در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم و نیم فصل را با برد به پایان برسانیم.

مغانلو در مورد اینکه گفته می‌شود مد نظر باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور قرار دارد، اضافه کرد: طبیعی است که هر بازیکنی دوست دارد در یکی از تیم‌های پرطرفدار بازی کند و من هم از این قائده مستثنی نیستم. در حال حاضر بازیکن پیکان هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. به طور حتم در این شرایط تصمیم گیرنده اصلی باشگاه پیکان است و من هم تابع تصمیم مسوولان باشگاه هستم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.