کرمان - امام جمعه، استاندار و رییس مجمع نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه ) با انتشار پیامی شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، مقام عظمای ولایت، مسلمین جهان، ملت بزرگ ایران و مردم شهیدپرور استان کرمان، همرزمان شهید و خانواده ایشان ایشان تسلیت گفتند.

پیام تسلیت امام جمعه، استاندار و مجمع نمایندگان استان کرمان

به گزارش قدس آنلاین؛ در این پیام مشترک آمده است : در فراق مجاهد عاشورایی و مالک اشتر ولایت، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشک امان نمی دهد و داغی سنگین بر دل سنگینی می کند. شهادت حاج قاسم سلیمانی داغی بزرگ نه فقط برای مردم عزیز ایران اسلامی بلکه برای همه آزادگان و مجاهدان و مظلومان گیتی است که او را دست انتقام خداوند از ظالمان و مستکبران و دشمنان امت اسلام و حامی خود در برابر اشرار و داعشی ها می دانستند.
 اما این مصیبت برای مردم شریف استان کرمان، بسی سنگین تر است چرا که برادری رشید و دلسوز و همراه و همقدمی مخلص و فداکار را که الهام بخش و تربیت بخش حماسه و ایثار و افتخاری بزرگ برای استان کرمان بود از دست داده اند.
شهادت آرزوی همیشگی وی بود و تصور مرگی جز شهادت برای او تصورناپذیر بود. او رفت اما مرام و مسلک او همچنان پابرجاست و ادامه راهش متوقف بر حضور او نیست. 
شهادت این مرد بزرگ و الهی داغی سنگین و ثلمه ای جبران ناپذیر است اما امروز غیرت اسلامی و شجاعت علوی او در خون جوانان و نوجوانان این سرزمین جاری است و راه مبارزه با استکبار جهانی و اذنابش مصمم تر و قوی تر به پیش خواهد رفت و به مدد الهی استکبار جهانی سیلی هایی به واسطه این جنایت خواهد خورد که تا ابد فراموش ننماید.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.