جانشین رئیس پلیس راهور مشهد گفت: محدودیت‌های ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی در مشهد صورت می گیرد.

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسنعلی امامی، گفت:  از ساعت ۷ صبح امروز پاکسازی خیابان امام رضا (ع) از میدان بیت المقدس تا میدان ۱۵ خرداد در مسیر رفت و برگشت انجام شده است.

او ادامه داد: از ساعت ۱۰ صبح محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به خیابان امام رضا (ع) شامل میدان امام خمینی به سمت میدان ۱۵ خرداد، آخرین خیابان به سمت خیابان امام رضا (ع) از سمت پایانه مسافربری، تقاطع کوشش به سمت میدان ۱۵ خرداد، تقاطع نخریسی به سمت میدان بسیج، تقاطع بیسیم به سمت میدان بسیج، تقاطع عنصری و همچنین تقاطع شهید اندرزگو اعمال خواهد شد و در این مسیرها فقط تردد وسیله نقلیه عمومی و اورژانس مجاز است.

جانشین رئیس پلیس راهور مشهد گفت: از ساعت ۱۲ به بعد، به دلیل برگزاری مراسم از تردد هرگونه وسیله نقلیه در خیابان نواب صفوی جلوگیری می شود و تا پایان مراسم تردد کلیه وسایل نقلیه ممنوع است.

سرهنگ امامی فزود: با توجه به مراسم امروز، بیشترین حجم ترافیک را در خیابان های نخرسی، کوشش، بهار و بلوارجمهوری پیش بینی می شود.

او تصریح کرد: از عموم مردم تقاضا داریم از تردد با خودروهای شخصی خودداری و از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.