پیکر مطهر " حاج قاسم سلیمانی "به دلیل ازدحام جمعیت در فرودگاه با تاخیر به میدان پانزده خرداد مشهد رسید .

 فرمانده به میدان آمد/ حضور پرشور مجاورین و زائران در مراسم تشییع/طنین شعار "فریاد یا امام رضا، قاسم رسید از کربلا"

به گزارش قدس آنلاین پیکر مطهر مالک اشتر زمان" حاج قاسم سلیمانی "هم‌اکنون به میدان پانزده خرداد مشهد رسید و بر روی دستان مردم مشهد قرار گرفت.

نوحه‌خوانی میثم مطیعی در میدان 15 خرداد مشهد

میثم مطیعی، مداح اهل بیت(ع) در جمع میلیونی مردم مشهدمقدس در محل میدان 15 خرداد در حال نوحه‌سرایی است. ‌

جمعیت تشییع‌کنندگان غیرقابل شمارش است

حضور مردم مشهدمقدس در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت فراتر از تصور و شمارش است. در حال حاضر جمعیت مردم در مراسم میلیونی شده است.

بسیاری از حاضران در این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم معتقد هستند چنین جمعیتی را تابه‌حال در مشهد ندیده‌اند و این حضور میلیونی بی‌سابقه است.

شعار «علمدار خوش آمدی در مشهد» طنین‌انداز شد

همزمان با ورود پیکر مطهر شهدای مقاومت به میدان 15 خرداد مشهدمقدس شعارهای استکبارستیزانه مردم مشهدمقدس طنین انداز شده است. شعارهایی همچون سلام عزیز پرپرم و یا علمدار خوش آمدی به مشهد و سلام مدافع حرم اینک در مشهد طنین‌انداز شده است.

پیکر پاک شهدای مقاومت روی دست مردم مشهد

پیکر شهدای مقاومت اینک روی دست مردم مشهد قرار گرفته و شور و حال عجیبی در میدان 15 خرداد مشهدمقدس حاکم شده است. در حال حاضر پیکر مطهر این شهدا روی دست مردم به سمت بارگاه منور رضوی در حال تشییع است. مردم مشهد امروز سنگ تمام گذاشته‌اند و حضوری میلیونی را به ثبت رسانده‌اند.

یک مشهد در خیابان امام رضا(ع) جمع شد

در حال حاضر جمعیت تشییع‌کننده پیکر مطهر شهدای مقاومت در مسیر حرکت به سمت حرم منور رضوی هستند و از دقایقی دیگر قرار است پیکر مطهر این شهدا در بارگاه منور رضوی تشییع و طواف داده شود.

حضور پرشور زائران در مراسم تشییع پیکر سرداران مقاومت‌

زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ساعت ها قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمانشان در حرم رضوی گرد آمده‎ اند.‌ ‌خادمان حرم مطهر رضوی از صبح‎ گاه امروز در حال آماده سازی جایگاه مراسم در صحن جامع رضوی هستند و برای عموم زائران برنامه‎ های سخنرانی، مرثیه ‎سرایی و حلقه‌ های معرفت را تدارک دیده اند.‌

حماسه آفرینی مشهدی‌ها

مردم مشهدمقدس امروز با حضور میلیونی خود حماسه‌ای دیگر را رقم زدند؛ حماسه‌ای که نه می‌توان آن را نادیده گرفت و نه می‌توان در وصفش آن گونه که سزاوارش است سخن گفت.

پیکر سردار دل‌ها همچنان بر دست مردم مشهدمقدس است و به سمت حرم منور رضوی در حرکت؛ تا لحظاتی دیگر نیز پیکر سپهبد سلیمانی وارد بارگاه رضوی خواهد شد.

تاریخ‌سازی امروز مشهدی‌ها تا ابدالدهر در ذهن تاریخ باقی خواهد ماند؛ آنها امروز آمدند تا نشان دهند که استکبار جهانی به معنای واقعی هیچ غلطی نخواهد کرد.

مشهدی‌ها امروز حال و هوای دوران دفاع مقدس را داشتند و استقبالی باشکوه از خادم‌الرضا صورت دادند تا سردار دلها طوافی باشکوه در مشهدمقدس و سپس بارگاه منور رضوی داشته باشد.

باشد که این حضور تاریخی در قلب تاریخ به عنوان یک برگ پرشکوه به ثبت برسد و به آیندگان منتقل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.