مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته چند جاده خراسان رضوی در پی بارش برف و وقوع کولاک شدید مسدود و یا با محدودیت ترافیکی مواجه شده بود که از صبح امروز شنبه این مسدودی و محدودیتها برطرف شد.

جاده‌های مسدود خراسان رضوی‌ بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری افزود: ساعتی قبل جاده فرعی فریمان - ژرف - زاوه که به علت کولاک شدید و کاهش دید افقی رانندگان، تردد در آن ممنوع شده بود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد و هم اکنون هیچ محوری در استان مسدود نیست.

وی ادامه داد: محدودیت رفت و آمد خودروهای مفصل دار و تریلی در جاده فرعی کاشمر - ریوش و جاده ترانزیتی درگز - قوچان نیز پیش از این برطرف شده بود.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هیچ گزارشی از بارش در جاده‌های استان گزارش نشده و هم اکنون تردد در راههای خراسان رضوی به صورت عادی و روان در جریان است.  

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جاده‌های بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.