قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز به ۵۱۷ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۸۹ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

 قیمت دلار، قیمت سکه، قیمت طلا و قیمت ارز امروز ۹۸/۱۱/۲۶

قدس آنلاین؛ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید  ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۷۲ هزار تومان است.

در بازار آزاد قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۶۱۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۵۱۷ هزار و ۴۰۰  تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۸۴.۱ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۸۹ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۸۶۰ تومان، یورو  ۱۵ هزار و ۱۵۶ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۸ هزار و ۳۰۴ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.