خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از بکارگیری ۴ هزار نیروی آموزش دیده برای تامین نظم و امنیت انتخابات استان خبر داد.

بکارگیری ۴ هزار نیرو در تامین امنیت انتخابات
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار علیرضا مظاهری بعد از ظهر چهارشنبه در دهمین نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت تامین نظم و امنیت انتخابات سال ۹۸ با اشاره به رویداد مهم سیاسی دوم اسفند اظهار داشت: انتخابات در نظام مردم سالاری دینی است و علی رغم تمام تبلیغات سوء علیه نظام جمهوری اسلامی، افراد واجد شرایط با آزادی کامل در این انتخابات شرکت خواهند کرد. 
وی افزود: مردم استان خراسان شمالی با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاه ترین و اصلح ترین افراد برای این امر مهم شرکت خواهند کرد و انتخاب آنها بر مبنای امنیت و منافع ملی، وحدت آفرین ،پرشور، رقابتی، قانونمند و شفاف  است. 
وی در ادامه گفت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه پلیس ۱۱۰ تماس تلفنی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد، تماس های عملیاتی ۷درصد افزایش و تماس های غیرضروری و مزاحمت ۱۲درصد کاهش یافته است. 
فرمانده نیروی انتظامی افزود: در حوزه قتل افزایش ۱۱۵ درصدی و در مقابل در حوزه  کشف جرائم نیز افزایش ۱۱۵درصدی در سال جاری را شاهد هستیم.   
مظاهری عنوان کرد: در حوزه جرائم تعداد پرونده های تشکیل شده استان خراسان شمالی در سال جاری نسبت به مشابه سال قبل به تعداد ۵۷هزار و ۴۹۱ پرونده کاهش داشته است‌. 
وی اظهار داشت:از ابتدای سال جاری مقدار دو تن و ۵۱۲ کیلوگرم موادمخدر کشف شده است که این مقدار نسبت به مشابه سال گذشته افزایش ۱۳ درصدی کشفیات را نشان می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.